Idi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei folkens Har div. problemer når det gjelder tilkobling av HDèr etter at jeg skiftet HK(gigabyte GA 965P-DS3) og gikk over til Vista/64. Hovedkortet har 4 sata2 porter(gule) og 2 Gsata2(lilla) porter men jeg får kun opp 3 disker på disse , og jeg vet ikke hvorfor?? Har nå kjøpt en kontroller som jeg har koblet opp to disker til men heller ikke her vises de i diskbehandling. Har lest gjennom det jeg finner om lignende ting på forumet uten å ha blitt noe klokere av den grunn. Noen ideer der ute?? Hilsen Idi Lenke til kommentar
cdr Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) De fleste slike problem har sine røtter i drivere. Har du installert alle driverne som fulgte med CD-en? Ifølge gigabyte's specs sies det at noen av portene dine har RAID-støtte, mulig du trenger ekstra drivere til disse - som i de aller fleste tilfellene finnes på CD-en som følger med. Endret 28. februar 2008 av RaScZaK Lenke til kommentar
Idi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 De fleste slike problem har sine røtter i drivere.Har du installert alle driverne som fulgte med CD-en? Ifølge gigabyte's specs sies det at noen av portene dine har RAID-støtte, mulig du trenger ekstra drivere til disse - som i de aller fleste tilfellene finnes på CD-en som følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå