les_paul92 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg er så jævlig lei av torrenter uten seedere nå!! Tusenvis av kompisene mine seeder ikke, så jeg spurte hvorfor ikke. Svaret var: Vi trenger bandwithen. og så spør jeg de hva som skjer vis ingen seeder svar: Aner ikke (virker som de ikke skjønner hvordan det funker!) vi burde fått det på forsiden, en slags torrent guide som forteller hvordan bit-torrent funker og hvor viktig seeding er. Fuck non-seedere!!! (laster ATM ned flere torrenter med mange hundre downloadere og 1-2 seedere!) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Wow... Det må være slitsomt å ha tusenvis av kompiser. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 finn deg en privat torrent side med ratio krav så blir det mye bedre:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 :!: Ja. Skjønner litt av irritasjonen din, men sånn er det uten ratio-limit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå