Gå til innhold

Norgesrekord i 3DMark 2006! (Foxconn inside)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
med 980/1120 på begge kortene, og 6-6-5-15 perf lvl 5 med 430Mhz fsb + 5.7-5.8Ghz, da går nok 32k ganske greit.

Hvorfor ikke høyere fsb og lavere multi? De kortene burde da klare 550fsb+++, ihvertfall under ln2\dice\ss.

Som du ser kjører han en QX9650, altså Yorkfield. Disse liker vanligvis ikke FSB noe mye over ~470MHz(FSB-Wall).

Dessuten har ikke FSB _så_ mye å si i 06, som i f.eks 01.

Lenke til kommentar
med 980/1120 på begge kortene, og 6-6-5-15 perf lvl 5 med 430Mhz fsb + 5.7-5.8Ghz, da går nok 32k ganske greit.

Hvorfor ikke høyere fsb og lavere multi? De kortene burde da klare 550fsb+++, ihvertfall under ln2\dice\ss.

 

hvis du hadde sett på scorene mine så hadde du skjønt at det ikke er mulig med så høy fsb. alle scorene mine på 9650 er ca 410-420Mhz... uansett så taper jeg nok ikke så mye, jeg kjører 6-6-5-15 1T med performance level 5. dette gir avkastning selv på 410-420 Mhz.

 

med ett 3870x2 kort klarer jeg ca 440-455Mhz FSB, er når jeg kjører to stk at jeg blir "strupet".

Lenke til kommentar

oki, kjekt å vite. jeg har bare ett 3870x2, syns det var nok den gangen jeg bestilte.

ikke at jeg har så mye glede av det nå for tiden da, ikke ps3'n heller for den saks skyld. sitter her med knekt albue og håndledd, så får ikke lekt med sånne ting. tastatur går til en viss grad ok

Endret av newman221
Lenke til kommentar
Har man ETT 3870x2 kort så er crossfire automatisk på.

 

NEI.. det stemmer ikke alltid, hadde et Asus Pk5 HK og måtte støtt innom bios for å reaktivere crossfire.

Uansett sa control at cross var på men det var den ikke...soft bug i think!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...