tharshan Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 trur du at du klarer å lure kjernen opp til 1000mhz? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 trur du at du klarer å lure kjernen opp til 1000mhz? vil tro at jeg kan klare 1000Mhz på ett kort, ikke begge samtidig. -dp Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 jeg kjørte 1000mhz helt til midten av canyon flight, da skrudde maskinen seg av.. så litt mer tweaking osv burde gjøre susen. 1.45v til gpuene. -dp Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 jeg kjørte 1000mhz helt til midten av canyon flight, da skrudde maskinen seg av.. så litt mer tweaking osv burde gjøre susen. 1.45v til gpuene. -dp 1,45v er jo ikke stort, er det det de tåler? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 1000mhz på begge korta e jo fint tal Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 jeg kjørte 1000mhz helt til midten av canyon flight, da skrudde maskinen seg av.. så litt mer tweaking osv burde gjøre susen. 1.45v til gpuene. -dp 1,45v er jo ikke stort, er det det de tåler? tåler sikkert 1.9v, men spenningen er ustabil. er ett kjent faktum at vreggene på disse kortene er ræva. høyeste frekvens jeg har sett på ln2 er 1060Mhz.. er en grunn til at det ikke er kommet noen høyere. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 jeg kjørte 1000mhz helt til midten av canyon flight, da skrudde maskinen seg av.. så litt mer tweaking osv burde gjøre susen. 1.45v til gpuene. -dp 1,45v er jo ikke stort, er det det de tåler? tåler sikkert 1.9v, men spenningen er ustabil. er ett kjent faktum at vreggene på disse kortene er ræva. høyeste frekvens jeg har sett på ln2 er 1060Mhz.. er en grunn til at det ikke er kommet noen høyere. LOL! Minner meg om fly, det. Selve flyet koster 100 millioner, mens høyttalerannlegget matcher knapt noe du finner i en folkevogn Nei, takke meg til nvidia uten mom.implementation og dårlige vregs :!: Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 jeg kjørte 1000mhz helt til midten av canyon flight, da skrudde maskinen seg av.. så litt mer tweaking osv burde gjøre susen. 1.45v til gpuene. -dp 1,45v er jo ikke stort, er det det de tåler? tåler sikkert 1.9v, men spenningen er ustabil. er ett kjent faktum at vreggene på disse kortene er ræva. høyeste frekvens jeg har sett på ln2 er 1060Mhz.. er en grunn til at det ikke er kommet noen høyere. LOL! Minner meg om fly, det. Selve flyet koster 100 millioner, mens høyttalerannlegget matcher knapt noe du finner i en folkevogn Nei, takke meg til nvidia uten mom.implementation og dårlige vregs :!: for de som har drevet med ekstremklokking av nv kort.. så vet de at vreggene på 88u f.eks ikke er VIDERE god Lenke til kommentar
Clinty Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg kjørte 1000mhz helt til midten av canyon flight, da skrudde maskinen seg av.. så litt mer tweaking osv burde gjøre susen. 1.45v til gpuene. -dp 1,45v er jo ikke stort, er det det de tåler? tåler sikkert 1.9v, men spenningen er ustabil. er ett kjent faktum at vreggene på disse kortene er ræva. høyeste frekvens jeg har sett på ln2 er 1060Mhz.. er en grunn til at det ikke er kommet noen høyere. Hei, Hva er "1n2"?, jeg kjørte gjennom 3DMark06 med 940, 1060 med dette kortet. Clint Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 jeg kjørte 1000mhz helt til midten av canyon flight, da skrudde maskinen seg av.. så litt mer tweaking osv burde gjøre susen. 1.45v til gpuene. -dp 1,45v er jo ikke stort, er det det de tåler? tåler sikkert 1.9v, men spenningen er ustabil. er ett kjent faktum at vreggene på disse kortene er ræva. høyeste frekvens jeg har sett på ln2 er 1060Mhz.. er en grunn til at det ikke er kommet noen høyere. Hei, Hva er "1n2"?, jeg kjørte gjennom 3DMark06 med 940, 1060 med dette kortet. Clint ln2 er flytende nitrogen.. 940 på kjernen..? begge kjernene? det er høyt uten mods. Lenke til kommentar
Clinty Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg kjørte 1000mhz helt til midten av canyon flight, da skrudde maskinen seg av.. så litt mer tweaking osv burde gjøre susen. 1.45v til gpuene. -dp 1,45v er jo ikke stort, er det det de tåler? tåler sikkert 1.9v, men spenningen er ustabil. er ett kjent faktum at vreggene på disse kortene er ræva. høyeste frekvens jeg har sett på ln2 er 1060Mhz.. er en grunn til at det ikke er kommet noen høyere. Hei, Hva er "1n2"?, jeg kjørte gjennom 3DMark06 med 940, 1060 med dette kortet. Clint ln2 er flytende nitrogen.. 940 på kjernen..? begge kjernene? det er høyt uten mods. Stemmer det, klarte faktisk 950, men da måtte jeg gå ned litt på den andre "grafen" Clint Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 jeg kjørte 1000mhz helt til midten av canyon flight, da skrudde maskinen seg av.. så litt mer tweaking osv burde gjøre susen. 1.45v til gpuene. -dp 1,45v er jo ikke stort, er det det de tåler? tåler sikkert 1.9v, men spenningen er ustabil. er ett kjent faktum at vreggene på disse kortene er ræva. høyeste frekvens jeg har sett på ln2 er 1060Mhz.. er en grunn til at det ikke er kommet noen høyere. Hei, Hva er "1n2"?, jeg kjørte gjennom 3DMark06 med 940, 1060 med dette kortet. Clint ln2 er flytende nitrogen.. 940 på kjernen..? begge kjernene? det er høyt uten mods. Stemmer det, klarte faktisk 950, men da måtte jeg gå ned litt på den andre "grafen" Clint good job! 950 er meget bra Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 ganske bra sjanse for at den klarer 1000 mhz Med Vmod, og litt betre kjøling... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 nå må dere huske at 2 stk sammen ofte også klokker litt dårligere, tipper jeg klarer ca 980 igjennom med to kort. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 nå må dere huske at 2 stk sammen ofte også klokker litt dårligere, tipper jeg klarer ca 980 igjennom med to kort. Hvorfor er det sånn egentlig? Blir spenninga ustabil med så mye load? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tippar at litt av grunnen er at det er snakk om 4 kjerner og at det er ikkje sikkert at alle klarer det same.. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tippar at litt av grunnen er at det er snakk om 4 kjerner og at det er ikkje sikkert at alle klarer det same.. Det der er jo greit, men jeg forsto det slik at hvis kort 1 og 2 greier 1000mhz vil de sammen kanskje ikke greie mer enn 980mhz elns. Mulig jeg hadde feil problemstilling... Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Imponerende! Tør jeg spørre om et slikt system klarer Crysis på very high? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Imponerende! Tør jeg spørre om et slikt system klarer Crysis på very high? HAHA :!: Skal vel ikke så mye til det Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Imponerende! Tør jeg spørre om et slikt system klarer Crysis på very high? HAHA :!: Skal vel ikke så mye til det Med ATI så er ikkje det sjans dessverre. ATI yter særdeles dårlig selv med 8.3 driveren enda. Jeg får dobbelt så mange fps med mitt ultrakort enn emd 1 stk 3870x2. Crysis skalerer elendig i Crysis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå