Gå til innhold

Tundra

gussie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har lest en del om bærbare i det siste. Dell var opprinnelig mitt førstevalg, ettersom det er det mange har, og de fleste har bare kommet med positive kommentarer. Dell er fortsatt aktuelt.

Så kom jeg litt mer innpå Acer Aspire, men denne kjører AMD, og dermed blir fort varm. Kom deretter inn på Elitegroup Green 732, men den bråker jo mer enn en Boeing, så den er egentlig ute av bildet. Whitebox CL6 virker ganske grei, jeg holder en knapp på den. Har dessverre ikke funnet en anmeldelse av den.

Tundra er ikke særlig aktuell i skrivende stund, men hvis noen har erfaringer er ikke meningene deres å forakte.

Tanken er å finne en god bærbar til ca 15 - 16 000 kr (inkl mva). Den skal brukes på jobb, men også privat. Jeg er ingen gamer, bruksområdet mitt er tekstbehandling, programmering og bruk av nettverk (intra, inter). Batteritiden bør også være noenlunde god.

Nå ble denne posten nesten en oppfording til dere å komme med forslag på produkter som kan være aktuelt for meg, men det var ikke tanken. Heller om noen har prøvd Tundra og har noen tanker på det området sammenlignet med mine bruksområder. Men hvis dere har andre forslag skal jeg ikke stoppe dere. :wink:

Jeg tviler ikke på at mine personlige krav ligger langt fra allfarvei hos de fleste medlemmene under dette subforumet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

alle disse er mest sansynlig helt like inni, jeg har selv en Tundra 2,533 ghz utgaven, og den er 99% lik fujitsu sin. antageligvis ACER som har mesteparten av komponentene inni.

edit: glemte å få med at den støyer mye mindre enn en Zepto 2003...

Lenke til kommentar

Du bør seriøst vurdere IBM Thinkpad. Har T30, nydelig maskin.

Du tuller ikke med en maskin som har trådløsnettverkskort, Bluetooth, 1,8GHz Pentium 4-M-prosessor, DDR RAM og MOBILITY Radeon 7500-grafikkbrikke. Og best av alt; Maskinen veier litt over 2kg. Hvem kan lage noe slikt? Det må være mesteren selv, IBM.

Under testen av Thinkpad T30. Må bare si meg enig :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...