Ikke det? Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Høyre museknapp funger bare 1/5 ganger på min Logitech MX510 nå, så jeg trenger ny mus. Kan noen anbefale en gaming mus med grei kvalitet til ca 500 kr? Spiller forsåvidt ingen rolle hvilket merke det er, men var godt fornøyd med MX'en til den tok kvelden. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Da ville eg kjøpt Logitech mx518! Mykje lik mx510 i form. Det eineste som er dårlig med musa er at knappene ved scrollen blir lite responive over tid. Den er ikkje spesielt dyr heller. Test Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Har sett en del på mx518 ja, og tror nok jeg går for den.. Ser på prisguiden at den er billigst hos Pixmania, noen som har erfaringer med de? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har faktisk Trust Predator akkurat nå, kostet 190,-. 1600dpi mode har den og. Hatt mange andre, blant annet ligger Mx510 i skuffen til fordel for Trust musa. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Har du link til en nettbutikk som selger den Trust musa? Finner ingen "predator" blant Trust musene på komplett, eller i prisguiden.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har sett en del på mx518 ja, og tror nok jeg går for den.. Ser på prisguiden at den er billigst hos Pixmania, noen som har erfaringer med de? Pixmania er ein fransk nettbutikk og veldig dårlig support og service. Dessuten blir då musa sendt fra frankrike noko som er lite vits i. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har du link til en nettbutikk som selger den Trust musa? Finner ingen "predator" blant Trust musene på komplett, eller i prisguiden.. Her er link til Predator musa Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 MX518, og alle Logitechmus med det designet, er sjef, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Takk for hjelpen alle sammen! Jeg bestilte Trust musa nå, så får vi se om den er noe bra.. Er jo ingen pris å snakke om så.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Takk for hjelpen alle sammen! Jeg bestilte Trust musa nå, så får vi se om den er noe bra.. Er jo ingen pris å snakke om så.. Eier de fleste med den i alle fall, kan ikke klage på den musa nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå