Beyma Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg er blitt innkalt i panserbataljonen, men det er i Bardufoss :\ Jeg har en samboer i Trondheim, og da passer dette veldig dårlig.. jeg har ikke noe imot værneplikten, men tror de vil sette meg et sted der det er mulig å komme meg til Trondheim i helger og permer lettere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Ring verneplikstkontoret (tlf. 03003) så fort du kan. De hjalp min bror som var innkalt i Garden enda det var ca. den eneste plassen han ikke ville. Etter å ha hørt på ventemusikk i 18 minutter så tok det dem to minutter å bytte han over til 2.bat. Men som sagt, ring så fort som mulig. Jo lenger du venter, jo mindre sjanse er det for å få byttet. Endret 29. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Takk... Gjorde som du sa og det hgikk greit Ble satt til Elverum.. Fortsat noen timer med tog til Trondheim, men mulig og dra dit på helgeperm Satt forresten 25 min i tlf, før jeg fikk svar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Fikk du også den nydelige MASH theme-låten som vente musikk? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Fikk du også den nydelige MASH theme-låten som vente musikk? Nei, kjedelig klassisk musikk, som ble avbrytet av en sinnsykt iriterende dame stemem som sa: Takk for at du venter, vi skal betjene deg så fort som mulig... HVERT 5 SEKUND!!! grr EDIT: 1500 innlegg !! Endret 29. februar 2008 av Crimar Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Virker som de er ganske greie med å ta folks ønsker om hvor de vil være i militæret. Mange av kompisene mine fikk søkt seg til samme sted samtidig. Og samtlige fikk lov. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Virker som de er ganske greie med å ta folks ønsker om hvor de vil være i militæret. Mange av kompisene mine fikk søkt seg til samme sted samtidig. Og samtlige fikk lov. Jeg søkte hæren i oslo, og skulle egentlig bli sendt til bardufoss.. Flaks for meg at de ville bytte plassen min Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som vet om VPV er oppe på lørdager? Skulle gjerne tatt en telefon dit i morgen.. heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå