Gå til innhold

Mulig å bytte innrykksplass?

Beyma

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt innkalt i panserbataljonen, men det er i Bardufoss :\ Jeg har en samboer i Trondheim, og da passer dette veldig dårlig.. jeg har ikke noe imot værneplikten, men tror de vil sette meg et sted der det er mulig å komme meg til Trondheim i helger og permer lettere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring verneplikstkontoret (tlf. 03003) så fort du kan. De hjalp min bror som var innkalt i Garden enda det var ca. den eneste plassen han ikke ville.

Etter å ha hørt på ventemusikk i 18 minutter så tok det dem to minutter å bytte han over til 2.bat.

Men som sagt, ring så fort som mulig. Jo lenger du venter, jo mindre sjanse er det for å få byttet.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Fikk du også den nydelige MASH theme-låten som vente musikk? :p

Nei, kjedelig klassisk musikk, som ble avbrytet av en sinnsykt iriterende dame stemem som sa: Takk for at du venter, vi skal betjene deg så fort som mulig... HVERT 5 SEKUND!!! grr

EDIT: 1500 innlegg !!

Endret av Crimar
Lenke til kommentar
Virker som de er ganske greie med å ta folks ønsker om hvor de vil være i militæret. :)

Mange av kompisene mine fikk søkt seg til samme sted samtidig. Og samtlige fikk lov.

Jeg søkte hæren i oslo, og skulle egentlig bli sendt til bardufoss.. Flaks for meg at de ville bytte plassen min :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...