bjaa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 hmm, jeg har hørt mange folk som roper (les: sier) kafersken, hva vil det bety? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 ka farsken = hva i helvete Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Er det ikke nordlendinger som sier det ofte? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ka farsken = hva i helvete jeg synes personlig det passer bedre med "Hva F@en" men men .. Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ordet kafarsken brukes vel mest fra trøndelag og nordover. Blanding av "hva fa1" og "hva i helvete" Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 *Søker slette-knapp* Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 ka farsken = hva i helvete jeg synes personlig det passer bedre med "Hva F@en" men men .. Vel, når sant skal seiast er det ingen som kan banne som folk nordpå. Reknar med at mange her inne har høyrt lydsnutten med han som reparerer vaskemaskin....... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Betyr Hva [email protected] er bare ett "mildere" ord enn f@en enkelt og greit. Ka farsken! hehe @=a farskens sensur Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det er ikke flere banneord det er snakk om. Kun flere stygge beskrivelser med vanlige ord. Finner litt her da... Jeg foreslår at det legges inn automod på alle disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå