Gå til innhold

Battlefield 2 complete collection


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Battlefield 2 complete collection for ett halvt år siden ca. Første gangen jeg innstalerte gikk alt som det skulle. Men nå i senere tid har jeg hatt problemer. Det som skjer er att etter jeg har innstalert hoved spillet ( Battlefield 2 ) og skal innstalere Special force får jeg først melding om att ( Patching failed ) og så innstalerer jeg special force, euro force og armored fury. Etter jeg er feridg med alt og er klar til å spille finner jeg verken special force, euro force og armored fury. Finner bare det orginale battlefield 2 spillet. Leter innpå der jeg innstalerte spillet og men finner bare det orginale. Hva kan det komme av ? Alt fungerte før :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt problemer med oppdatering av BF-spill tidligere, og da var det på grunn av at jeg har ø i navnet mitt (og bruker navnet som Windows-bruker). Siden du heter Bjørn, antar jeg dette kan ha noe å si. Hvordan man ordner det, derimot, husker jeg ikke.

Har også Ø i navnet mitt, og har samme problem som trådstarter. Svarte er det problemet, teit da. Får prøve å følge oppskriften på re-install her.

 

Big-t

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...