daihiep Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei alle sammen! Jeg bare lurer på hvor mye jeg egentlig kan få for denne bærbaren her, Dell Latitude X1. Alle kommentarer og forslag er velkommen. Den ble kjøpt i 09.2006. Pent brukt! Ingen vifte. 2 USB port. Det følger med Logitech usb-hub 4 porter og logictech notebook webcam pro. 6-cellers batteri inkludert, varer ca 4-5 timer (kommer an på bruken og systemoppsett) Tilleggsinformasjon: Har aldri opplevd noen feil med denne! Fungerer utmerket til surfing, epost, skolearbeid. Ytelsen er utdatert i forhold til dagens PC-er, men til gjengjeld stille uten viftestøy. Vurderer å selge denne, men vet ikke prisen. Er student og kjører flere krevende programmer som AutoCAC/MagiCAD. (Riktignok kjører denne PC-en CAD-programmene, men bare litt for treg oppstart og ikke mulighet for flere programmer samtidig.) Minne oppgraderte jeg selv. Bare å skrive her hvis noen skulle komme på noen forslag til salgspris, eller om den i det hele tatt kan selges! En takk til de som tok seg tid til å lese mitt innlegg:) Spesifikasjoner: Prosessor: Intel Pentium M 733 ULV 1,1 GHz Brikkesett: Intel i915GMS Minne: 1280 MB DDR2-400 (256 + 1024) Harddisk: Toshiba MK6006GAH Grafikkontroller: Intel GMA900 Skjerm: 12,1" WXGA (1280x768) Batteri: 27000 mWh med 3 celler og/eller 53000 mWh med 6 celler Nettverk: 10/100/1000 Mbps Broadcom 5751 og Intel PRO/Wireless LAN 2200BG Lydbrikke: Sigmatel AC'97 (9751) Tilkoplingsmuligheter: 2x USB 2.0, Bluetooth, FireWire (4 pins 1394a), CF- og SD-minnekortleser, D-SUB (VGA-tilkobling), hodetelefonutgang, mikrofoninngang, hull for Kensingtonlås Optisk enhet: EKSTERN CD-R/CD-RW/DVD+RW/DVD-leser Dimensjoner: 28,6 cm (bredde) x 19,68 cm (dybde) x 2,5 cm (høyde) Vekt: 1,14 kg med 3 cellersbatteriet, varer ca 1,5timer. En test utført av Hardware.no: Dell Latitude X1 test. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå