Seven1979 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei Går det å koble tl 2 eksterne skjermer på laptop'er med HDMI og DVI/VGA tilkobling? Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 jeg mener at windows XP og Vista støtter flere skjerm på Laptop, men det kan komme litt an på laptoppen din, min laptop tilater at jeg kobler til skjerm på både HDMI og DVI, og sammtidig ha bilde på laptop skjermen, prøv deg litt fram. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er det driveren som bestemmer, ikke Windows. Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er det driveren som bestemmer, ikke Windows. hehe beklager det men da burde han i alle fall poste hva slags kort han har :=) eventuelt hva slags laptop Lenke til kommentar
Seven1979 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har ikke kjøpt laptop'en enda, det er derfor jeg spør. Planen min er å kjøpe en desktop erstater, og da vil jeg gjerne benytte med av mine 2 skjermer som jeg har idag. Det er ikke nødvendig at skjermen på Laptop'en også kan brukes samtidig. Har dere noe forslag for laptop?? Vil gjerne at den skal kunne dra endel spill. Krafitg nok for å dra minimum WOW med alle settings på high. Er Geforce GO 8600 GT godt nok?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå