charfred11 Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har etterhvert klart å runde Medal of Honor AA, og tenkte å prøve meg på multiplayeren. Da måtte jeg plutselig liste ned GameSpy Arcade siden jeg ikke installerte den da jeg installerte spillet. Ikke noe å si på det, men når jeg prøver å koble meg på en server, kommer det bare opp at: Server Connection Timed Out Denne kommer hele tida. Jeg har andre spill som jeg spiller multiplayer på uten problemer; Warcraft, Delta Force..... Er problemet noe på maskinen min, eller er det kanskje noen gode alternativer for GameSpy som kanskje funker bedre for meg???? Thank You!!! Charlie Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har du installért patch 1.11 på MoHAA? De fleste servere kjører denne nå og hvis du ikke har den slipper du ikke inn. Bruk heller The All-Seeing Eye enn GameSpy. Det kan se litt vanskelig ut i begynnelsen men det er mye bedre. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Som sagt over her så må du laste ned 1.11 Patch for å spille online. Eventuelt 2.11 hvis du kjører Spearhead. :wink: Lenke til kommentar
Persan Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Har lett på forumet etter hjelp med samme problemet, så nå ble jeg glad! Skal prøve om patch'en fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå