SivilMilitaer Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det kommer ny episode 9.April Altså THe Office US Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) A big hooray from me! Endret 28. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Bra! Den skal jeg få med meg. Tror jammen jeg skal se noen episoder i reprise gitt. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 A big hooray from me! Stor fan eller? Elsker den serien. Elsker å følge med på kjærlighetslivet til Jim og Pam Dwight er så jævla morsom, alltid morsomt når han og sin fetter gjør noe rart. Også har vi Bj Novak, husker ikke hva han heter i serien da. Lættiz fyr, Toby også forsovet. Sjefen selv Steve Carrel er i en klasse for seg en av verdens morsomste mennesker! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Så faktisk alle episodene fra sesong 2 og utover i helgen. Klarte rett og slett ikke å stoppe. Tror det er tredje gangen jeg har sett alle episodene sekvensielt, og fjerde/femte gangen jeg har sett de beste episodene. Spørsmål: Er det noe i imdb databasen som har så høy rating, og samtidig ikke er "kunstig" høyt oppe? Man ser ofte filmer som har 200 stemmer og 9,0++ rating. Men The office har faktisk over 22k stemmer! Jeg ser mer frem til neste nye episode, enn jeg gjør til å bli ferdig med alle eksamener. Rett før jeg sprenger nå. Spørsmål: Hvilke bjørn er best? (er usikker selv) Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 har akuratt staret å se på denne serien selv, er ikke hekta enda og har sett 2 episoder... går tregt nå i starten med å få sett episodene. håper på at det blir bedre etterhvert som man kommer ut i sesongen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Første sesongen er ikke så veldig bra. Første halvdel av andre er heller ikke super, men det tar seg definitivt opp mot slutten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Nice! The Office er sjef. Holder på å knekke sammen i enkelte tilfeller. Nevner spesielt 'Future Dwight', Gaydar, 'joint episoden' og når Dwight tror han skal bli plukket opp av CIA! :!: Endret 17. mars 2008 av thrice Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Liker den britiske versjonen mye bedre, men den amrikanske er grei nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå