Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Om Prison Break går i dass, så /wrist naturligvis. Men hva mer av gode serier har vi for tiden... LOST, Heroes har jeg ikke sansen for, skal sjekke ut House og The Office dog, så får vi se om de faller i smak. Favorittserien er fortsatt Firefly. Lenke til kommentar
EmilO Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sorry, currently there isn't information available about the next episode of Prison Break. However, our last information about it is: Due to the Writer's strike, there are only 13 episodes which have currently been produced for the third season. Although the strike was resolved on the 12th of February it is still unknown if, or when more episodes will be produced. Rumors around the net claim Prison Break Season 4 will be back around October. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) hentet fra wikipedia: Season 3 was originally scheduled to consist of 22 episodes, however due to the WGA strike this was cut short to 13. Season 4 has not been officially announced by FOX, but the cast and crew of Prison Break seem very sure that it will be picked up in the later Spring of 2008. Dominic Purcell guarantees it. In addition, During a visit to Israel, on March 11, 2008, Wentworth Miller confirmed that there will be a fourth season, and that filming begins in late March. He also said that the new season will air in September, shortly after the Olympics. link Endret 13. mars 2008 av henry14 Lenke til kommentar
hgunders Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Da er det klart at det blir mer Prison Break. Det står til og med på forsiden av VG akkurat nå. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg kom også over artikkelen på vg.no. Jeg må si jeg er skeptisk til en fjerde sesong av Prison Break, men for all del: La de forsöke. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skeptisk? Hvorfor det? Nå som writer's strike er over, er de gode gamle folka tilbake på plass, og kan forhåpentligvis gi oss en verdig avslutning på serien. Lenke til kommentar
Zirgo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Førsteside stoff på VG Nett i dag også; http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=504666 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skuffende at de kjører en såpass lang sesong. Da risikerer vi lavere intensitet og et mer utdratt plott. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ja, etter S3 hvor det var fullt av utdratt plott og sirkler håpte jeg selv på S4 ville fått 16 episoder f. eks. Ser jo hvor mye Lost har forbedret seg etter de valgte å korte ned sesongene. Dette skjerper produsenter mye vil jeg si, ettersom det minsker "filler"-innhold betraktelig og er med å øke kvaliteten da som regel. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Håper da det går greit, kan jo hende de har mye spennende stoff som de skal vise fram i løpet av sesongen, hvis dette blir den siste sesongen så forventes det mer eller mindre at dem serverer noe på høyde med sesong 1. Selv om det er kanskje lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Den siste episoden av PB som var for en stund siden var vel episode 13, slutter sesongen av der å begynner på sesong 4 eller? http://www.imdb.com/title/tt0455275/episodes#season-4 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja episode 13 var den aller siste for Sesong 3. Sesong 4 får helt fresh start. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ok. Gleder meg virkelig til den kommer da Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det gjør vi alle, tror det var i september de fyrer av med den første episoden hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Håper bare de klarer å holde Prison Break spennende. For min del kan de omså lage 50 sesonger. Så lenge det er spennende og at jeg får sett dem Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 hvorfor skulle dem liksom slutte å lage prison breakFordi at de har rotet det til med en serie som i utgangspunktet var fryktelig bra til å bli en middelmådig dritserie? Nei nei, Prison Break er fortsatt bra. Nå er vel sesong 4 bekreftet også... Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 http://www.yeye.no/seogles/article1717048.ece Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 http://www.yeye.no/seogles/article1717048.ece Dette er nok "gammelt" nytt for de som leser spoilere, og du burde forresten markere at linken er en spoiler. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Nå er det ikke så alt for lenge til sesong 4 starter. Blir utrolig flott å få tilbake Prison Break. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 http://www.yeye.no/seogles/article1717048.ece Dette er nok "gammelt" nytt for de som leser spoilere, og du burde forresten markere at linken er en spoiler. Man kan se på det som en spoiler, men siden manusforfatterne har promotert det selv, tror jeg det egentlig det er for å få seertallene tilbake etter sesong 3, som var den svakeste av sesongene. Men såklart, det er selvfølgelig en spoiler for dem som ikke ønsker å vite noe om neste sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg