Gå til innhold

Prison Break sesong 4 (Prison Break)

Anbefalte innlegg

Om Prison Break går i dass, så /wrist naturligvis. :)

Men hva mer av gode serier har vi for tiden... LOST, Heroes har jeg ikke sansen for, skal sjekke ut House og The Office dog, så får vi se om de faller i smak. Favorittserien er fortsatt Firefly. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, currently there isn't information available about the next episode of Prison Break. However, our last information about it is:

Due to the Writer's strike, there are only 13 episodes which have currently been produced for the third season. Although the strike was resolved on the 12th of February it is still unknown if, or when more episodes will be produced.

Rumors around the net claim Prison Break Season 4 will be back around October.

Lenke til kommentar

hentet fra wikipedia:

Season 3 was originally scheduled to consist of 22 episodes, however due to the WGA strike this was cut short to 13.

Season 4 has not been officially announced by FOX, but the cast and crew of Prison Break seem very sure that it will be picked up in the later Spring of 2008. Dominic Purcell guarantees it. In addition, During a visit to Israel, on March 11, 2008, Wentworth Miller confirmed that there will be a fourth season, and that filming begins in late March. He also said that the new season will air in September, shortly after the Olympics.

link

Endret av henry14
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ja, etter S3 hvor det var fullt av utdratt plott og sirkler håpte jeg selv på S4 ville fått 16 episoder f. eks. Ser jo hvor mye Lost har forbedret seg etter de valgte å korte ned sesongene. Dette skjerper produsenter mye vil jeg si, ettersom det minsker "filler"-innhold betraktelig og er med å øke kvaliteten da som regel.

Lenke til kommentar

Håper da det går greit, kan jo hende de har mye spennende stoff som de skal vise fram i løpet av sesongen, hvis dette blir den siste sesongen så forventes det mer eller mindre at dem serverer noe på høyde med sesong 1. Selv om det er kanskje lite sannsynlig. :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hvorfor skulle dem liksom slutte å lage prison break
Fordi at de har rotet det til med en serie som i utgangspunktet var fryktelig bra til å bli en middelmådig dritserie? ;)

Nei nei, Prison Break er fortsatt bra. Nå er vel sesong 4 bekreftet også...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Dette er nok "gammelt" nytt for de som leser spoilere, og du burde forresten markere at linken er en spoiler. :)

Man kan se på det som en spoiler, men siden manusforfatterne har promotert det selv, tror jeg det egentlig det er for å få seertallene tilbake etter sesong 3, som var den svakeste av sesongene. Men såklart, det er selvfølgelig en spoiler for dem som ikke ønsker å vite noe om neste sesong.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...