Gå til innhold

Nokia N82 problem med medfølgende headset

RobertSo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres jo unektelig litt merkelig ut da :ermm: Men hvordan er det å plugge i videokabelen da? Kjennes det som om den sitter noe bedre? Er det noe forskjell? Selve pluggen er jo akkurat samme type så det burde gi en indikasjon. Har du f.eks prøvd et par vanlige hodetelefoner fra en mp3-spiller o.l.?

Hvis den er like "løs" uansett hva du plugger i tror jeg trygt du kan konkludere med at du har vært uheldig og fått en telefon med defekt inngang. Det er jo en slags type fjærbelastning som skal holde jackpluggen fast nede i hullet, og hvis den ikke er stram nok kan dette sikkert være grunnen til problemet... :ermm: Kjipt da...

Lenke til kommentar
Det høres jo unektelig litt merkelig ut da :ermm: Men hvordan er det å plugge i videokabelen da? Kjennes det som om den sitter noe bedre? Er det noe forskjell? Selve pluggen er jo akkurat samme type så det burde gi en indikasjon. Har du f.eks prøvd et par vanlige hodetelefoner fra en mp3-spiller o.l.?

Hvis den er like "løs" uansett hva du plugger i tror jeg trygt du kan konkludere med at du har vært uheldig og fått en telefon med defekt inngang. Det er jo en slags type fjærbelastning som skal holde jackpluggen fast nede i hullet, og hvis den ikke er stram nok kan dette sikkert være grunnen til problemet... :ermm: Kjipt da...

Har prøvd headsett fra vanlige mp3 spillere ja, og det funker bra. Det virker som om de er større enn den som følger med. Er jo helt utrolig at det ikke skal gå an å bruke det settet som følger med ja. Videokabelen som følger med passer bra, men den er også større enn headset kabelen :(

Endret av rawrabbit
Lenke til kommentar
Det headsettet som følger N82 heter HS-43 (står på baksiden). Er det dette som fulgte din?

Det er HS-42 faktisk (??)

I all verden. Har du fått med feil øreplugg i esken da? Det kunne ikke falle meg inn som en mulighet en gang...Det hadde jeg meldt i fra der jeg hadde kjøpt telefonen sporenstraks... Det der er jo helt merkelig...! :cry:

Lenke til kommentar
Det headsettet som følger N82 heter HS-43 (står på baksiden). Er det dette som fulgte din?

Det er HS-42 faktisk (??)

I all verden. Har du fått med feil øreplugg i esken da? Det kunne ikke falle meg inn som en mulighet en gang...Det hadde jeg meldt i fra der jeg hadde kjøpt telefonen sporenstraks... Det der er jo helt merkelig...! :cry:

Ringte kundeservice nå, de sender meg en frankert pose slik at jeg kan sende mitt headsett tilbake, og etter det får jeg ett nytt. Kundevennlig? Neppe!!!

Jaja, takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...