Max_Drunk Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hallais! Hvor på nett er det best å forhåndsbestille? Tenker da på rask levering, bra pris og norsk. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Absoluttspill.no Gamezone.no har jeg bare gode ting å si. Endret 28. februar 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 bruker ikke noe annet enn absoluttspill.no fine priser og lever alltid dagen før det skal bli gitt ut... Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 De sjeldene gangene jeg kjøper spill i Norge er det hos Absoluttspill.no Tror virkelig det er den beste nettbutikken jeg noen gang har handlet fra. Bra priser fabelaktig kundeservice og har aldri hørt noe negativt om de noen gang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 absoluttspill.no, ingen tvil Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 nice.da blir det absoluttspill.no takker så mye for alle svar!!! Lenke til kommentar
kottila Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hallais! Hvor på nett er det best å forhåndsbestille? Tenker da på rask levering, bra pris og norsk. På forhånd takk! Platekompaniet kan avogtil finne på å komme med noen kjempetilbud, så jeg ville sjekket de også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jepp Absoluttspill, uten tvil. ikkje bestill på Zailor vertfall, venter på Lost odyssey som skulle ver hos meg i går. Dem har jo ikkje fått det inn enda, og svarer jo ikkje på mail -.- Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Må bare legge min stemme hos absoluttspill jeg og. Har kun fått rask levering og god behandling fra dem. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) De sjeldene gangene jeg kjøper spill i Norge er det hos Absoluttspill.no Tror virkelig det er den beste nettbutikken jeg noen gang har handlet fra. Bra priser fabelaktig kundeservice og har aldri hørt noe negativt om de noen gang. AMEN! Absoluttspill er fantastiske! Endret 1. mars 2008 av qweac Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ikkje bestill på Zailor vertfall, venter på Lost odyssey som skulle ver hos meg i går.Dem har jo ikkje fått det inn enda, og svarer jo ikkje på mail -.- Haha, amen. Samme greia til meg. Selv har jeg ikke hastverk, men sikkert irriterende for de som har ventet lenge på dette spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Absoluttspill.no er kongen på haugen ja, det er det ihvertfall ingen til om fra min side. Meget greie å ha med å gjøre pr.mail. De svarer raskt, og skulle det skje noe uforutsigbart enten ved forhåndsbestilling eller feilvare er det ingen sak å få ordnet opp med noe som helst. Ikkje minst har de gode priser og man får spillene over natten. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ikkje bestill på Zailor vertfall, venter på Lost odyssey som skulle ver hos meg i går.Dem har jo ikkje fått det inn enda, og svarer jo ikkje på mail -.- Gikk inn på denne tråden for å tipse om det samme. En kompis av meg forhåndsbestilte et spill der, og han fikk det i postkassen en uke etter at det hadde vært ute i butikkene. Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kan også anbefale absoluttspill.no og gamezone.no. Bra sider begge to Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jepp Absoluttspill, uten tvil. ikkje bestill på Zailor vertfall, venter på Lost odyssey som skulle ver hos meg i går. Dem har jo ikkje fått det inn enda, og svarer jo ikkje på mail -.- ser at de er 50 lappen billigere enn absoluttspill.no på den tittelen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Må understreke det at Absoluttspill.no er en kjempeside, og beklageligvis det at Zailor.no ikke er helt til å stole på også. Bestilte Halo 3 Legendary Edition 3 måneder i forkant men endte opp med å få det fredagen etter att spillet kom ut(!). Heldigvis er det en Euronics butikk imellom skolen og meg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jepp Absoluttspill, uten tvil. ikkje bestill på Zailor vertfall, venter på Lost odyssey som skulle ver hos meg i går. Dem har jo ikkje fått det inn enda, og svarer jo ikkje på mail -.- ser at de er 50 lappen billigere enn absoluttspill.no på den tittelen. nå ja, men eg kjøpte det når det kostet 299^^ derfor zailor, hadde det ikkje koste 299 hadde eg selcsagt kjøpt hos Absoluttspill. men nå er det sendt vertfall, 4-5 dager levering gjenstår -.- Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bestilte Halo 3 Legendary Edition 3 måneder i forkant men endte opp med å få det fredagen etter att spillet kom ut(!). Fredagen etter sier ikke mye Men absolutt spill Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Spillet kom ut på en Tirsdag. Det å få det på en Fredag etter å ha hatt en forhåndsbestilling i drøyt tre måneder er for dårlig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg forhåndsbestilte Team Fortress 2 på akersmic.no på 90tallet! før bruke jeg gamersmix.no, men har i det siste brukt discshop.no, dog absoluttspill.no er bra de også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå