Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er Spybot Seach & Destroy ett bra nok program for meg? Har hørt at det er ett dårlig program? Har brukt det i ett halvt år nå, og PC-en fungerer like bra nå som da jeg fikk den. Surfer ikke på noen skumle nettsteder(tror jeg). Er Spybot bra nok, eller bør jeg skifte program med en gang? Har egentlig ikke noe særlig lyst på ett nytt spyware program, siden jeg orker ikke å sette meg inn i et helt nytt system.

Endret av MultiMate
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for flott svar :) Hvor ofte bør jeg oppdatere programmet? Oppdaterer det ca. hver uke. Har merket at i starten så hendte det at den fant spyware. Den fant ikke så mye, kanskje 1-3 stykker kanskje. Så byttet jeg nettleser til Firefox, og da fant den ikke noe mere spyware. Har det skjedd noe galt med programmeT?

Lenke til kommentar

Hvor ofte du bør kjøre programmet, kommer egentlig litt an på hva du bedriver med på internett. Hvis du kjører det en gang i uken? så kan det være en grei rutine.

Hvorfor du ikke finner mer 'spyware' etter at du byttet til Firefox kan skyldes flere ting. Du husker ikke hva disse 'spywarene' var av slag (cookies, trojaner....) ?

At det er noe galt med SB tror jeg du kan utelukke.

Lenke til kommentar
Takk for flott svar :) Hvor ofte bør jeg oppdatere programmet? Oppdaterer det ca. hver uke. Har merket at i starten så hendte det at den fant spyware. Den fant ikke så mye, kanskje 1-3 stykker kanskje. Så byttet jeg nettleser til Firefox, og da fant den ikke noe mere spyware. Har det skjedd noe galt med programmeT?

Oppdateringene kommer ut ca hver Onsdag, da kan du oppdatere ddefinisjoner og imuniseringa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...