Lovinda Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Heisann! Jeg skal fremføre en oppgave for hele klassen om noen uker til. Oppgaven går ut på at man må finne en eller annen SUNNmatrett eller bare et SUNTmatprodukt og reklamere for det. Jeg har tenkt å lage reklamefilm med gruppa mi! Problemet er at vi ikke kommer på noe slagord...Det ville vært utrolig snilt av dere å hjelpe oss dersom dere har et forslag. Ingenting er galt å skrive ned! Men som sagt har vi på en måte "alt" klart bortsett fra en viktig ting. Et slagord! (F.eks. "det enkle er ofte det best"- Rema 1000) Jeg har prøvd meg fram, men deter vanskelig! Prøvde meg litt med "det noen som vær så snill kan hjelpe meg? Har dere noen gode forslag? Gjerne kom med andre forslag. Håper kjempemye for svar. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 "Ikkje ver ein Noldus, spis frukt!" Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 "Frukt, sunt og godt" "Spis frukt bli sunn" Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Joda, det kan fungere. Flere forslag? "Frukt, sunt og godt" "Spis frukt bli sunn" Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Spis en appelsin, så blir du fin. Med frukt, blir du eple kjekk. Frukt er en grunn, for å være sunn. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Spis frukt, hold deg unna utukt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Spis noe smått, frukt er godt Lenke til kommentar
frentix Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ta deg en sopp , så får du den opp Ta deg en pære , før du skal lære Ta deg en mango , så blir det tango Spis majs , for det smaker ikke bajs Mange muligheter med frukt og grønt ser dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå