Pellex Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei, Begynner å nerme meg 16 år, og skal kjøpe lett-mc. Vil gjerne kjøpe brukt. Helst ikke mer enn 35.000,- Har tenkt litt på Honda Cbr og Honda Nsr. Noen som har noen erfaringer med disse? Noen som har noen andre tips til hva jeg kan kjøpe? Vi ha noe som holder seg i pris... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei, Begynner å nerme meg 16 år, og skal kjøpe lett-mc. Vil gjerne kjøpe brukt. Helst ikke mer enn 35.000,- Har tenkt litt på Honda Cbr og Honda Nsr. Noen som har noen erfaringer med disse? Noen som har noen andre tips til hva jeg kan kjøpe? Vi ha noe som holder seg i pris... Yamaha dt 125 holder seg bra i pris, kjenner 2 stk som har det og de er veldig fornøyd med syklene. Ligger mange på finn.no til ditt budskjett. Lenke til kommentar
Meowen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Cbr er firetakter , noe som betyr at den går langt dårligere enn nsr , men bruker mindre bensin og er mer slitesterk. Hadde helt klart valgt NSR framfor CBR. Andre racing-sykler du kan vurdere: Aprilia RS , Sachs XTC , Cagiva mito Endret 29. februar 2008 av Meowen Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Cbr drar 130 org på flat strekning, så den går ikke så ekstremt dårligere enn nsr! Men jeg ville valgt en Aprillia Rs skulle jeg hatt racing! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 cbr drar ikke 130 på flat strekning, en i klassen min har den han greier bare 120, og er målt med to speedoer en nsr holdt følge med han, men husk at speedometer ikke måler nøyaktig heller da, men cbr'en drar jo lett fra en nsr i oppover bakker da Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Har hørt at Honda skal være mye mer slitesterk enn aprilia (?) Noen erfaringer?? Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Honda NSR er mer slitesterk enn aprilia, Nsr har 28hk FP, aprilia har 34hk fp. En Honda NSR går ikke noe spess bedre enn en CBR orginalt, men fjerner du blombene så drar du den LETTT, noe RSen igjen gjør med NSRen!. Har selv en Aprilia rs 125 2004mod, den er uplombert (30hk) og går rundt 160km/t på flata! da kommer turtals sperra inn!!! klarer 150km/t med en kompiss bakpå! Om du skal ha Honda, så velg NSR...du blir lei av 4takter etter hvert! Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Ok takker for svar Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Er det riktig at nsr har vond sittestilling for lengre turer?? Lenke til kommentar
Meowen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Tror heller det er motsatt. Kan alltids kikke litt på sachs xtc (2002 mod og nedover = 2takter). Klarer 160+ uplombert, og har temmelig slitesterk motor(samme som i Yamaha DT) Endret 1. mars 2008 av Meowen Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Honda NSR om du skal ha Honda. Ellers ville jeg kjøpt RS/mito. Hvor har du lest/hørt at NSr har 28 hester? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå