Henry9 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har en Ipod touch 16GB. Jeg skal få meg en Imac om en mnd tid. I dag prøvde jeg å Gjennopprette ipoden. Bare fordi jeg hadde lyst egentlig, hadde så mye på den uansett, men saken er det at når jeg skal bytte fra pc jeg har nå over til Imacen er det slik at programvaren (Den til 100kroner) som jeg har kjøpt er på ipoden når jeg bytter pc? Når jeg gjennopprettet ipoden i dag var det programvaren (til 100kroner) vekk, men så kom det frem at jeg kunne gjenopprette igjen fra en sikkerthets kopi Itunes hadde tatt. Jeg holder nå på å legge inn alt på nytt fra den sikkerhets kopien så er ikke helt sikker på om programvaren er der nå, men jeg fikk se i et par sekunder at den var der før den begynte å sykronisere så jeg er vel egentlig ganske så sikker på at den er der, men da begynte jeg å tenke på at når jeg skal bytte fra pc jeg har nå over til macen er program greie som er på ipode med over til den da? eller blir det vekk? Når du kobler ipoden til en annen pc en den du har den koblet til så blir jo alle sangene på ipoden slettet + alt annet (Bilder og Video). Jeg trur det ikke det blir slettet, men er ikke helt sikker. Hadde vært greit å vite liksom. Betalte jo 120kroner for litt ekstra til touchen. Programvaren=Programvare oppdateringen som kom ut i Januar. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det blir ikke noe slettet på ipod'n hvis du holder deg til Manuell overføring og ikke automatisk synkronisering i iTunes. Jeg har alltid brukt manuell overføring, da har man full kontroll. RandiA Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Manuell overføring, hmm.. det har jeg ikke brukt. Kan jeg bestemme hvilke sanger jeg skal ha på ipoden da?? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Manuell overføring, hmm.. det har jeg ikke brukt. Kan jeg bestemme hvilke sanger jeg skal ha på ipoden da?? Ja, det er da du selv bestemmer fullt og helt... RandiA Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Har er sprøsmål til: Kan jeg få alle bookmarks fra safari over på ipoden uten å skrive dem inn selv?? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har er sprøsmål til: Kan jeg få alle bookmarks fra safari over på ipoden uten å skrive dem inn selv?? Det kjenner jeg ikke til...men all info du har fra før i iTunes kan du vel fortsette å ha... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå