IdaK Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Mulig dette er et veldig simpelt problem, men jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse det... Problemet er at jeg ikke får noe rent bilde når jeg skal spille av video-snutter på dagbladet.no og vg.no. Lyden er helt fin, men bildet bare hakker og beveger seg mer som en foto-montasje... Har ikke dette problemet på youtube... Noen som kan hjelpe meg? Og jeg er ikke veldig pc-kyndig, så hvis noen gidder å gi meg dette med teskje, hadde det vært supert:p Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jeg har selv problemer med VGTV og har funnet ut at man kan bytte avspiller HER Bytt til QuickTime og se om det hjelper. Det hjalp i mitt tillfelle Endret 28. februar 2008 av Barkster Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Media Player 11 Eller en service pack2 oppgradering. Service Pack 2 Lenke til kommentar
IdaK Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har selv problemer med VGTV og har funnet ut at man kan bytte avspiller HER Bytt til QuickTime og se om det hjelper. Det hjalp i mitt tillfelle Takker! Det hjalp litt, nå kan jeg i hvertfall se snutter på en normal måte! Men så fort jeg trykker på linken til en ny video på VGTV, får jeg melding om at internett explorer har sluttet å fungere.. Dette har skjedd hver gang jeg har prøvd.. Men funker som sagt å se når jeg trykker på en link på forsiden av VG! Bedre enn ingenting Lenke til kommentar
IdaK Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Media Player 11 Eller en service pack2 oppgradering. Service Pack 2 Prøvde med Media Player, men fikk melding om at jeg hadde en nyere enn den.. Og prøvde på service pack 2 oppgradering og, men "the expected version of the product was not found on your system" kommer opp da...! Da har jeg kanskje ikke det i det hele tatt da?! Men takk for svar fordet:) Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Den sp2 jeg har linket er norsk versjon, hvis det er engelsk OS du har så er engelsk SP2 du trenger, men det finner du også i ITPRO sin nedlastingsbase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå