Pellex Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hei, Lurer på å kjøpe brukt Yamarin 4410 eller Morgan 445. Vil helst ha 40hk. Noen som har noen erfaringer med disse båtene?? Positivt eller negativt? Endret 28. februar 2008 av Pellex Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kjøp og salg er ikke lov på forumet .. Men jeg synes begge båtene virker greie, selvom jeg bare har hatt Yamarin av de to båtene.. Det var vell 430'en, med Yamaha 40 hk.. Den gikk som en kule, men båten vinglet en del når jeg tiltet motoren .. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kjøp og salg er ikke lov på forumet .. Kan ikke se at han bryter med rettningslinjene her vbjornevik Ellers så har ikke jeg erfaring med disse båtene Pellex Men morgan er jo fine former på da. Kan jo si at brodern har en morgan 5250 med 140hk på, og opplevelsen i vannet er fin. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det er fordi han har endret innlegget sitt det, KenBjork.. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 åh ja, ok da så. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå