Gumpen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Har planer om å kjøpe en usb adapter for å få inn trådløs nettverk. Jeg fant denne på Elprice Eneste er at denne adapteren på være Kompatibel med 802.11b/g/n. Hvordan finner jeg ut om den er kompatibel med min ruter? xitto~ Endret 28. februar 2008 av xitto Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvilken router har du? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 jeg fikk svar av en kompis. Men i tilfelle. Tafjord mimer vood lad 453w Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Rimeligere utgave med bedre rekkevidde vil jeg tro. men ikke kompatibel med n... Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) og et annet lite spørsmål..selv om jeg ennå ikke har fått svar på mitt første. Vil det gå an å koble til denne adapteren i min ps3 uten at jeg må styre med proxy instillinger osv? edit: takk for forslaget, men lommeboken har bestemt at den skal kjøpes direkte fra butikken, så lenge den er inne. Endret 29. februar 2008 av xitto Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) PS3 har vel wlan innebygd (gjelder ikke dette alle versjonene?). Du må ha software som passer for PS3 om du skal bruke USB-stick. Tror ikke dette er så vanlig for slike 'tilfeldige' adapter. Hvis du mener å koble PS3 mot PC trådløst så må du sette begge i AD-HOC modus (datamaskin til datamaskin med samme kanal). Når jeg spurte etter router så mente jeg trådløsrouter. Den Vood saken er vel uten WLAN? Endret 29. februar 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå