Gå til innhold

Wii freeloader? Hjelp


lolidude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yay! Da var min sendt :woot:

 

Besilte du fra codejunkies.com?

 

Bestite derfra selv 29 februar, og min er forsatt ikke sendt. Litt kjipt siden jeg allerede har NTSC versjonen av No More Heroes.

 

 

Jepp, bestillte fra codejunkies :)

Bestillte selv 2. mars... Virker som det er tilfeldig hvem de sender ut til først...

Lenke til kommentar
Bestilte 29.februar, fremdeles In Process/Unpaid/Unshipped.

Også ble Brawl sendt i dag.

Hvis Brawl kommer fram før freeloader, kommer jeg til å gå fra konseptene :cry:

 

Det samme tenkte jeg. Heldigvis ble Freeloader sendt først hos meg:P

Håper begge pakkene dukker opp snart.

Hold oss oppdatert om online mulighetene med freeloader da! :p

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Noen som har fått den enda? :)

 

Noen som har sett denne? JP Smash med Freeloader. I tillegg har man dette innlegget på et forum.

 

Herlig:) Sett to youtube klipp nå, ser ut som den virkelig funker :D

Likte best den filmen hvor personen tester NMH, den ligger på den nintendo-forum linken Kotilla kom med. Den videoen med JPN smash var også nice, men det ser ut som om det tar mye lengre tid å loade. Kanskje fordi han gikk inn på disc channel først (det gjør ikke han som testet NMH)

 

Begynner nesten å lure på om det har skjedd ein feil under betalinga mi. Har samme status EonoX, sjekket bevegelsene ut av konto via. netbank og ser det at det ikkje har blitt trekt noenting gitt :hmm:

 

Blir nok ikke trekt før de shipper den. Ikke blitt trukket noe hos meg heller.

 

Mener jeg ble trukket før shipping altså. Mange andre som har samme problem, vil anbefale dere å bestille et annet sted.

Lenke til kommentar

Har lest litt forskjellig rundt om på nettet når det gjelder Brawl og Wiikey, så jeg tar å spør her. Har fått med meg at brawl er på dual layer disc. Hvordan er det Wiikey takler dette? Er det slik at om jeg importerer Brawl fra usa så vil ikke Wiien kunne lese den?

Lenke til kommentar

Har lest litt forskjellig rundt om på nettet når det gjelder Brawl og Wiikey, så jeg tar å spør her. Har fått med meg at brawl er på dual layer disc. Hvordan er det Wiikey takler dette? Er det slik at om jeg importerer Brawl fra usa så vil ikke Wiien kunne lese den?

 

 

ja, en WII med wiikey leser IKKE orginale spill som er på dual layer

 

eneste måte er å lage en backup av spillet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...