kewell79 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er det noen som kan si 100 prosent sikkert om man kan spille online mot folk i Norge med USA versjonen eller ikke? vel...jeg greier ikke komme meg online i det hele tatt, bare søker og søker......... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Prøv å finne noen andre du vet har spillet kewell. Legg inn friend code og se om det fungerer da, det er vel ytterst få i Norge som har fått startet det opp enda. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er det noen som kan si 100 prosent sikkert om man kan spille online mot folk i Norge med USA versjonen eller ikke? vel...jeg greier ikke komme meg online i det hele tatt, bare søker og søker......... Har du smash og freeloader? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Yay! Da var min sendt Besilte du fra codejunkies.com? Bestite derfra selv 29 februar, og min er forsatt ikke sendt. Litt kjipt siden jeg allerede har NTSC versjonen av No More Heroes. Jepp, bestillte fra codejunkies Bestillte selv 2. mars... Virker som det er tilfeldig hvem de sender ut til først... Lenke til kommentar
EonoX Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Bestilte 29.februar, fremdeles In Process/Unpaid/Unshipped. Også ble Brawl sendt i dag. Hvis Brawl kommer fram før freeloader, kommer jeg til å gå fra konseptene Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Bestilte 29.februar, fremdeles In Process/Unpaid/Unshipped.Også ble Brawl sendt i dag. Hvis Brawl kommer fram før freeloader, kommer jeg til å gå fra konseptene Det samme tenkte jeg. Heldigvis ble Freeloader sendt først hos meg:P Håper begge pakkene dukker opp snart. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Bestilte 29.februar, fremdeles In Process/Unpaid/Unshipped.Også ble Brawl sendt i dag. Hvis Brawl kommer fram før freeloader, kommer jeg til å gå fra konseptene Det samme tenkte jeg. Heldigvis ble Freeloader sendt først hos meg:P Håper begge pakkene dukker opp snart. Hold oss oppdatert om online mulighetene med freeloader da! Endret 11. mars 2008 av lolidude Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Begynner nesten å lure på om det har skjedd ein feil under betalinga mi. Har samme status EonoX, sjekket bevegelsene ut av konto via. netbank og ser det at det ikkje har blitt trekt noenting gitt Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Begynner nesten å lure på om det har skjedd ein feil under betalinga mi. Har samme status EonoX, sjekket bevegelsene ut av konto via. netbank og ser det at det ikkje har blitt trekt noenting gitt Blir nok ikke trekt før de shipper den. Ikke blitt trukket noe hos meg heller. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Noen som har fått den enda? Lenke til kommentar
kottila Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Noen som har fått den enda? Noen som har sett denne? JP Smash med Freeloader. oppdatert: Nå også med film av Endret 11. mars 2008 av kottila Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Noen som har fått den enda? Noen som har sett denne? JP Smash med Freeloader. I tillegg har man dette innlegget på et forum. Herlig:) Sett to youtube klipp nå, ser ut som den virkelig funker Likte best den filmen hvor personen tester NMH, den ligger på den nintendo-forum linken Kotilla kom med. Den videoen med JPN smash var også nice, men det ser ut som om det tar mye lengre tid å loade. Kanskje fordi han gikk inn på disc channel først (det gjør ikke han som testet NMH) Begynner nesten å lure på om det har skjedd ein feil under betalinga mi. Har samme status EonoX, sjekket bevegelsene ut av konto via. netbank og ser det at det ikkje har blitt trekt noenting gitt Blir nok ikke trekt før de shipper den. Ikke blitt trukket noe hos meg heller. Mener jeg ble trukket før shipping altså. Mange andre som har samme problem, vil anbefale dere å bestille et annet sted. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja det måtte jo oppstå noe kluss Lenke til kommentar
NovaWizard Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Mener jeg ble trukket før shipping altså. Mange andre som har samme problem, vil anbefale dere å bestille et annet sted. Har dere noen steder å anbefale? Søkte på videogamesplus.ca men der var det ikke noe og på play-asia har de ikke starta preorders ennå. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hmmm, noen som har fått tilsendt freeloadern, av de som bestilte den 29'e? De byttet jo navn på den etterpå, så mulig de køddet det til der. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har lest litt forskjellig rundt om på nettet når det gjelder Brawl og Wiikey, så jeg tar å spør her. Har fått med meg at brawl er på dual layer disc. Hvordan er det Wiikey takler dette? Er det slik at om jeg importerer Brawl fra usa så vil ikke Wiien kunne lese den? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har lest litt forskjellig rundt om på nettet når det gjelder Brawl og Wiikey, så jeg tar å spør her. Har fått med meg at brawl er på dual layer disc. Hvordan er det Wiikey takler dette? Er det slik at om jeg importerer Brawl fra usa så vil ikke Wiien kunne lese den? ja, en WII med wiikey leser IKKE orginale spill som er på dual layer eneste måte er å lage en backup av spillet Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 http://www.youtube.com/watch?v=DuHUigFv2LM Dettte funker tydeligvis med Brawl om Firmware'en er på 3.1 eller under. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da har ihvertfall min fått status som paid Regner med den blir sendt i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Min står fortsatt på In Process/Unpaid/Unshipped Og jeg bestilte allerede den 28. feb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå