Gå til innhold

Wii freeloader? Hjelp

lolidude

Anbefalte innlegg

canadiske og us dollar er vel like)

Nei. Men forskjellen er veldig liten :)

Fire Emblem kommer til europa 14. mars (samme dag som Freeloader slippes) så det dropper jeg å importere (selv om det sikkert er litt billigere selv med fraktpris og eventuell fortolling tatt i betraktning). No More Heroes, derimot ... Vil gjerne ha med blodet. Så blir nok import av det her også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
canadiske og us dollar er vel like)

Nei. Men forskjellen er veldig liten :)

Fire Emblem kommer til europa 14. mars (samme dag som Freeloader slippes) så det dropper jeg å importere (selv om det sikkert er litt billigere selv med fraktpris og eventuell fortolling tatt i betraktning). No More Heroes, derimot ... Vil gjerne ha med blodet. Så blir nok import av det her også.

Ja det må være veldig lite :D

Lenke til kommentar

No more heroes med blod + MLB Power pros (sinnsykt kult baseball spill) er mine hovedgrunner så langt. Ikke lenge til Brawl slippes i US heller da, tror heller jeg venter på den enn den Japanske versjonen.

Har jeg forresten forstått det slik at de merker ned pakkene på videogamesplus.ca ? Andre bra sider å shoppe på?

Lenke til kommentar
Finner ikke freeloader på videogameplus.ca :/ kjipern, vil helst bestille smash bros og loaderen fra samme side, blir jo billigere da. Noen som kan komme med tips til hvor jeg kan få til dette, mens jeg leter litt selv også?

Nope, blir ikke billigere på den siden, man må betale ca 40 spenn (med dagens kurs) for porto på VG+, dette gjelder hvert produkt. Jeg bestilte et Ps3 spill og en kontroll, joggu ble det ca 80 spenn i frakt:/

Lenke til kommentar

Jaja,det får våge seg. Har fått bestilt freeloaderen nå, og tenkte jeg skulle bestille smash bros fra videogames sia. Men da kom det nettbank dritet opp, og det har jeg ikke ><! Irriterende at de skal komme og blande seg i hva jeg vil gjøre.

Så da var det vel bare til å lete etter en side der jeg slipper unna nettbank, da :/

Lenke til kommentar
Jaja,det får våge seg. Har fått bestilt freeloaderen nå, og tenkte jeg skulle bestille smash bros fra videogames sia. Men da kom det nettbank dritet opp, og det har jeg ikke ><! Irriterende at de skal komme og blande seg i hva jeg vil gjøre.

Så da var det vel bare til å lete etter en side der jeg slipper unna nettbank, da :/

Betal via paypal.com

Lenke til kommentar
MALA: har du lest det her? du har vel en wiikey vist jeg forstår rett

http://gbatemp.net/index.php?showtopic=77056

I tried the game in my ver 3.2 , wiikey 1.9g NTSC-U wii, and get the "Unable To Read The Disc" Error.

So until we get an update from the wiikey team, there's no SSBB for any of us wiikey owners

Jepp var det eg fannt ut etter at eg hadde bestilte spillet ser du :) Blei litt optimistisk når konsollen leste discen, ikonet dukket opp og greier. SÅ raskt eg startet spillet blei skjermen svart :p

EDIT; Dette var No more Heroes.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hey hey allesammen:) Ny her^^

Bestilte en Wii Freeloader i helgen og jeg bare lurte på hvilken side er bra for å bestille spill fra USA online? Jeg så videogamesplus var nevnt her, er det en bra og sikker side?

Takk på forhånd

Lenke til kommentar

Ville ikke satset på at WiiFreeloader kan klare å kjøre No More Heroes. At denne DVD-en skulle kunne klare å utvide sortementet av spill fra andre regioner som kan kjøres på PAL, er utenkelig for meg.

Jeg vil tro dette fungerer som en modchip's RegionFrii-funksjon, altså at man kan lese _noen_ spill fra utlandet, men ikke alle.

Hvor No More Heroes USA dessverre er en av de som ikke fungerer.

Men for all del, importer spill, bare ikke bli sjokkert om det ikke går på skinner. Fordi at for oss som har vært involvert i Wii-mod-miljøet nå en stund, er dette alt for bra til å være sant. Ikke minst alt for ulogisk.

Endret av dimethoxyphenethyl
Lenke til kommentar
Hey hey allesammen:) Ny her^^

Bestilte en Wii Freeloader i helgen og jeg bare lurte på hvilken side er bra for å bestille spill fra USA online? Jeg så videogamesplus var nevnt her, er det en bra og sikker side?

Takk på forhånd

Vgp.ca er veldig anbefalet, sender kjappt og setter lavere pris på pakken slik at den skilr forbi tollen :)

Siden eg allerede har US No More Heroes, kan eg sjekke ut eg. Så slipper folk her å kaste pengene sine i dass.

Hadde bare Nintendo i likhet med Sony hatt sonefrie spill de også, er noe eg elsker med PS3. De har vel sonefrie spill på DS?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Må bestille en slik jeg og.

Greit å få spillt amerikanske GC spill på Wiien igjen også :)

Måtte dra fram Gamecuben igjen etter at de sperret den forrige :nei:

Husker også i "gammle dager" på GC når det kom en oppdatert Freeloader så kunne du sende inn den gammle og få den nye oppdaterte versjonen :)

Støtter den GC spill?!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...