Jikla Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Skal teste å spille online seinare i kveld, så då får vi sjå om det går Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Var jo over all forventning at jeg skulle få Brawl så fort! Har ikke testa enda, for er litt skeptisk til om jeg må online og oppdatere wii'n først. Har aldri gjort dette nemlig. Men! Har tenkt å teste nå, med dobbel freeloader innputtings metoden tenkte jeg. Redigerer posten og gir beskjed om hvordan det gikk straks. Rapport: Det virka fint, selv om jeg aldri har oppdatert firmwaren på wii'en min. Satte freeloaderen inn 2 ganger før jeg putta i smash. Stressa litt, men fant ut at jeg ikke hadde satt wii'n min til 60 hertz. Når jeg fiksa det så funka alt fint. Men nå var det back to buisiness!! Endret 15. mars 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Hvordan er oppløsningen og bildeformatet til dere? Jeg har en komponent-kabel koblet til en 720p-prosjektor. I hovedmenyen til Wii får jeg 525p () men i Smash Bros går det over til interlaced. I tillegg så vil ikke widescreen fungere. Den presser bare bilde sammen. Noen som har fått det til litt bedre? Endret 15. mars 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Gleder meg stort til spillet ankommer i posten, det blir vel forhåpentligvis mandag, tirsdag eller onsdag. Vi på forumet får bytte friend codes så vi kan spille litt lag-free multiplayer da! Lenke til kommentar
super smash Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 fy faen som jeg gleder meg til jeg får smash. sykt misunnelig på de som har fått det Lenke til kommentar
RevX Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Freeloader med Brawl funker fint her. Gled dere! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Løøøv! <3 Gleder meeeg : D Lenke til kommentar
@ir Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Noen som vet om det kommer til å fungere fint å spille mot andre europeske over nett med en amerikansk brawl? Lenke til kommentar
RevX Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Litt merkelig. Varen ble først markert som shipped i går kveld, men Freeloadern endte opp i posten allerede i dag. Ikke at jeg klager Noen ganger kan det være positivt med treig respons. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Tenker jeg bestiller freeloader+brawl pakke fra ebay i dag! Gidder ikke vente til sommeren ass... Ganske sikker på at det er da brawl kommer hit, ganske usannsynlig med noe annet enn sent mai-juni som release-måned. Lenke til kommentar
MithosBrawler Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Alltidrett: Ka slags versjon har du på firmware-en? SIa du aldri har oppdatert før rekna eg med du har 3.0? (sia eg heller aldri har gjort). So viss d funka me dg so sleppe eg å ta den online og oppdatere me andre ord. HAdde vore flott om du kunne ha gått inn på settings og sjekka ka versjon du har. Tusen takk. Og HF alle som har spelet+freeloader ! Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ehm, jeg vet ikke helt. Når jeg går innpå wii settings står det Ver.2.1E oppi høyre hjørne.. Kan det være det? Syntes det hørtes veldig lavt ut,men. Lenke til kommentar
MithosBrawler Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ehm, jeg vet ikke helt. Når jeg går innpå wii settings står det Ver.2.1E oppi høyre hjørne.. Kan det være det? Syntes det hørtes veldig lavt ut,men. er nok d gitt. einaste gangen eg har oppdatert e når d kom ein når eg putta i mario galaxy.. so d e nok grunnen t at eg har 3.0 Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Noen som vet om det kommer til å fungere fint å spille mot andre europeske over nett med en amerikansk brawl? Ja... Det skulle da vel gå bra det? Selv om de som er europeiske nok blir vist som amerikanske p.g.a det amerikanske spillet? Endret 16. mars 2008 av Olav93 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Man spiller ikke igjennom amerikanske servere selv om man har US version. Det skal derfor fungere fint å spille med andre europeere som også importerer. Bare å legge til friend codes og kjøre på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Da kan eg bekrefte at NTSC No More Heroes funker med Freeloader, og blodet kan endelig begynne sin frie færdsel her i heimen Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Oh, da må jeg kanskje kjøpe det også. Grr, Freeloadern gjør det dyrt om dagen Lenke til kommentar
EonoX Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Fikk Brawl Fikk Freeloader Men ingenting fungerer Putter i freeloaderen, brawl dukker opp, jeg trykker "start" på disc channel, skjermen blir svart, og alt låser seg. Jeg må til og med trekke ut Wiien for få den av Faen. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Yes! Litt tull med freeloader+brawl bestillinga mi på ebay, men nå går det fint og jeg venter spillet anytime now! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har du prøvd å sette bildet til 60hz på konsollen? Wii`en kan du slå av ved å holde inne power knappen ein liten stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå