Gå til innhold

Beste racingspill (PS3)

aMo

Anbefalte innlegg

Hva er etter deres mening det beste racingspillet til PS3?

Eventuelt beste racingsimulator? (herunder spill med ekte biler og ekte baner).

Vet ikke om jeg har gått glipp av noe, men det føles som det er veldig dårlig utvalg av PS3-spill enda..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gran Turismo: Prologue er vel like rundt hjørnet. Vil tro det er det beste racingsimulatoren av alle bilspill.

Jeg skulle jo selvfølgelig ha spesifisert at det gjaldt spill som er ute NÅ.

Da er det ingen. Nærmeste blir vel Colin Dirt. Vil du ha racing simulator nå må du se til andre plattformer.

Lenke til kommentar
Gran Turismo: Prologue er vel like rundt hjørnet. Vil tro det er det beste racingsimulatoren av alle bilspill.

Da er det ingen. Nærmeste blir vel Colin Dirt. Vil du ha racing simulator nå må du se til andre plattformer.

Det er trist.. Jeg har Dirt, veldig fornøyd med det, men det er jo en port (eller en såkalt multiplatform), så man kunne jo like godt ha kjøpt seg en xbox..

Syns det er trist at det er såpass dårlig utvalg av spill (generelt) til PS3, og at alle spilla kjører i 720p..

Vurderer en xbox også.. Men det er litt halvkjipt med 2 spillkonsoller i stua...

Endret av aMo
Lenke til kommentar

Det er trist.. Jeg har Dirt, veldig fornøyd med det, men det er jo en port (eller en såkalt multiplatform), så man kunne jo like godt ha kjøpt seg en xbox..

Syns det er trist at det er såpass dårlig utvalg av spill (generelt) til PS3, og at alle spilla kjører i 720p..

Vurderer en xbox også.. Men det er litt halvkjipt med 2 spillkonsoller i stua...

Man får jo Forza 2 med på kjøpet med 360 nå gjør man ikke? Hvis ikke tror jeg noen butikker selger det og Viva Pinata i sammen for ca 200kr.

Hvis bilspill er hovedinteressen er 360 et ganske klart bedre valg. Den renner jo over med bra bilspill. PGR3, PGR4, Test Drive Unlimited, Forza 2... MotoGP spillene på 360 er også veldig bra. Alle disse kan vel plukkes opp for under 200kr nå hvis man leter litt.

Flatout Ultimate Carnage er også veldig bra selv om det er arkade racing, liker det mye bedre enn Burnout f.eks.

Så med mindre man må ha Gran Turismo ser jeg ikke særlig poeng med å ha PS3 for bilspill.

Du vil nok uansett kunne selge din PS3 for mer enn hva det koster å kjøpe 360 + en 3-4 spill også.

Jeg spiller nesten bare bilspill og har nesten ikke rørt min PS3 siden den kom ut.

Og etter rapportene å dømme så kommer jo ikke GT5 ut dette året heller.

Endret av Raidenball
Lenke til kommentar

Du kan jo alltids kjøpe GT:Prologue på japanske PS Store. -,-

Eller så er det ikke så vanskelig å gjøre litt research selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...