Supah-Mouse Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har nettopp fått PS3 og en ting slo meg med en gang. PS3 har jo USB porter, er det mulig å koble til mus og tastatur og spille med det? Jeg søkte litt på nettet og fant denne artikkelen. Søkte litt mer og fant denne snutten. En som spiller med mus og keyboard på Resistance. Han bruker PS3 til PS2 adapter og kan bare bruke ball mus. Det må da være mulig å bare koble rett inn i usb portene å spille i vei? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har ikke hørt om noen spill som støtter dette. Har heller ikke undersøkt dette. Generelt sett så tror jeg dessverre ikke det går i de fleste spill hvertfall. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 spillene er lagd for at du skal bruke håndkontrollere. du kan fint bruke mus og tastatur i browseren og utenfor spillene. jeg tror at unreal tournament 3 skal være tilrettelagt for mus/tastatur. Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) "[...] saying that developers have been instructed to support controller input for all PS3 game titles, and may choose to support keyboard and mouse gameplay also." Leste litt fort i sted, men etter hva jeg får ut av artikkelen er det opp til utviklerne selv om de velger at spillene de gir ut skal støtte keyboard og mus under spilling eller ikke. Håper vi vil se det på fremtidige spill. Endret 28. februar 2008 av Dancin' Devil Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 ser ut som om man vil kunne spille UT3 med mus/tastatur http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=574996 Lenke til kommentar
aMo Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Fullt mulig å koble til Mus/tastatur, sitter faktisk akkurat nuh å skriver på et trådløst billig Logitech-tastatur mens jeg browser forumet med den trådløse musa mi som er kobla til usb-porten i front på min PS3 i stua på 40" hd-skjermen min . Problemet er bare at spill ikke støtter bruken, da utviklerene fortsatt sitter på gjerdet og velger å la være. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ehh ... Moren min sa til meg en gang; La menn være menn, la konsoll være konsoll, konsoll skal spilles med kontroll. Hva hun mente med det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Er vel noen på forumet som har investert i denne. Personlig syns jeg det blir litt feil at noen skal bruke mus/tastatur i online-spill mot andre som sitter med kontroller. Jeg mener det funker fint med kontroller så lenge jeg slipper å spille mot andre med mus/tastatur.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 jeg kan bekrefte at man kan spille unreal tournament 3 på ps3 med mus og tastatur Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Men det fyren i videoen gjør er at han bruker en PS/2-connector -> Ps2 kontroller omformer som gjør mus/tastatur-signaler om til signaler fra en PS2 kontroll, og narrer derfor PS3'en til å tro at den har en PS2-kontroll koblet til, mens det egentlig er mus/tastatur i andre enden. Derfor virker dette. Koble USB mus/tastatur rett i PS3'n virker ikke siden den vet at det er mus/tastatur koblet til. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Unreal Tournament spiller jeg med mus og keyboard.. .. Men dør jo hele tiden uansett.. Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 UT3 er bedre med mus og tastatur og som sagt ikke alle spill støtter mus og tastatur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå