lockdog Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg må logge på en VPN forbindelse (OpenVPN) til skolen for å få internett. Denne forbindelsen deler jeg ut på et annet nettverkskort til PS3. Jeg kan surfe på nett med PS3, men jeg får ikke logget på PSN eller PSStore. Når jeg bruker en laptop med et ekstra nettverkskort(USB), og kobler til på samme måte, og deler forbindelsen på samme måte, så får jeg logget på PSN. Noen som vet hvorfor jeg ikke får logget på når jeg bruker min stasjonære pc? Alle nettverksinstillinger er like, og windows brannmur er skrudd av. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som vet hvorfor jeg ikke får logget på når jeg bruker min stasjonære pc?Alle nettverksinstillinger er like, og windows brannmur er skrudd av. Begge PC'ene har samme windows versjon ? Hvis du kjører nettverks-testen på PS3 så får du samme resultat ? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Jepp. Samme windows. Samme alt. Testa med usb-nettverkskortet på den stasjonære, og da funket det. Så jeg bestillte meg et slikt usb-nettverkskort til den stasjonære og, så slipper jeg å tenke mere på hvorfor det integrerte nettverkskortet ikke fungerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå