jajamensen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) aner ikke hvor jeg skulle legge denne, så det ble her. har prøvd å legge den under crysis, men fikk ingen svar. jaja, har overklokket litt, men siden jeg ikke fikk pcen stabil så tok jeg alt tilbake. problemet er at spill føkker seg. kan maks spille i 15 min før pcen slår seg av. som dere kan se så kommer det firkantete prikker bare når jeg spiller. hvordan fikser jeg på det?, og hva er det? Endret 28. februar 2008 av jajamensen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kan virke som om det blir fort varmt og at det oppstår artifacts Prøvd å nullstilt Bios \ reinstallert skjermkortdriver? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 fant det ut:D det var skjerm kortet som ble for varmt, måtte klokke det litt ned. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Flotte greier! Kunne jo alltids montert en større kjøler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå