karp Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Heisann, Jeg skal recorde litt fra playstation 3. Da trenger jeg: Dazzle Dvd Recorder 1 set Composite AV-kabler (like på begge sider) 3 Y-adapters Problemet er at jeg har ikke funnet noen som helst nett butikk som selger "Y adapters" eller "av kalber som er like på begge sider) Dazzle'n finner jeg så det er ikke noe problem. Noen som vet om de selger de kablene og adapterne på elkjøp, expert, etc? tho de ikke er på hjemme sida?. Takker for svar. Hadde hvert kjempe fint om noen kunne linka meg et sted de solgte det i Norge. Her er en film av det, hvis noen lurer på hva jeg mener. Youtube takk Endret 28. februar 2008 av karp Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Kabler og y-ledd får du på Biltema. Edit: Mulig y-ledda har utgått fra biltemas sortiment. Men kabelen vet jeg du får der. Har kjøpt selv nå nylig. Y-ledd får du sikkert i en eller annen bilstereo-sjappe da de ofte blir brukt innen bilstereo. Endret 29. februar 2008 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå