Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc fryser hele tiden

Anbefalte innlegg

Har et veldig rart problem, som skjer igjen og igjen. Har måtte formatert pcen 6 ganger nå, men enda har jeg problemer. Kan bruke pcen i rundt 1 minutt, før hele pcen fryser. Må slå av med knappen hele tiden, og hver gang jeg starter opp igjen skjer det samme problemet. Noen som vet problem årsaken til dette? Kan ikke bruke pcen i det hele tatt...

takk på forhånd.

Endret av santana89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et veldig rart problem, som skjer igjen og igjen. Har måtte formatert pcen 6 ganger nå, men enda har jeg problemer. Kan bruke pcen i rundt 1 minutt, før hele pcen fryser. Må slå av med knappen hele tiden, og hver gang jeg starter opp igjen skjer det samme problemet. Noen som vet problem årsaken til dette? Kan ikke bruke pcen i det hele tatt...

takk på forhånd.

Hvis du beskriver hvilkne komponenter du bruker så er det enklere for oss å hjelpe deg. Men det høres om det er noe feil med ram-instillingene eller at cpu eller gpu som er for varmt.

Lenke til kommentar

Nvidia 6600GT 128 mb grafikk kort

AMD Athlon 64 3200+ 2.0 ghz

1g ram

Er ikke helt sikker på hvilke hovedkort jeg har. Gigabyte K8Triton tror jeg.

Jeg måtte formatere pcen, fordi det kom en rar mld om at boot-ini fil ikke er gyldig. Helt uten videre skjedde det, så bestemte meg for å formatere.

Lenke til kommentar

Høres ut som det er varmeproblemer du har, på 1 minutt er nok for cpu eller gpu til å koke hvis det samles seg mye støv i kabinettet.

Kanskje det kan hjelpe med å rense cpu og gpu deretter på med ny kjølepasta?

Prøvd med anna windows versjon?

Har du hatt pcen feilfri før problemet oppsto?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...