Lurvefranzen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Legges den nye episoden ut for "nedlasting" i dag? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Legges den nye episoden ut for "nedlasting" i dag? Den er tilgjengelig i natt en gang. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da blir det vel å laste den ned i morgen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da blir det vel å laste den ned i morgen. Nei. Få fatt på Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Diskusjon død. Flott episode! Men gleder meg til å se mer av the Others i neste episode! Kan bli bra tror jeg. Handlingene rundt dem har stått stille lenge nå. Endret 6. mars 2008 av +Newborn+ Lenke til kommentar
zonko Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke spoile i denne tråden mister. Legg i spoilertag om du må skrive det. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Skjønner ikke hvorfor alle syntes den var så utrolig bra. Jeg syntes det var en av de dårligste episodene jeg har sett, rett og slett pga konstanten. Time-machine greiene blir bare rett og slett for dumt til å bli spytta inn i Lost, blir så mye ekstra unødvendig. 4/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå