Redak Tøren Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 fler? det er èn,jeg legger det ikke i spoiler fordi det ikke er en spoiler. det har ikke noe med saken å gjøre.. Siden du ikke har lest reglene som står på toppen av tråden, så skal jeg sitere det for deg Vi ber dere vise hensyn til alle seerne som ikke ønsker å få handling spolert. Avslør ikke viktige handlingsforløp og hendelser i trådens tittel. Vi ber også om at man er flink til å bruke spoilerfunksjonen når man skriver i innlegg. Kan du ikke bare være så snill og ta hensyn til det i stedet for å krangle om det? Vi er mange som liker disse trådene, og det er flere enn deg som skal lese her. Derfor er det dumt at du skriver åpent om detaljer fra en teori som _kan_ vise seg å være akkurat "the big thing" som enda ikke er avslørt i serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 greit, men husker ikke hva det var som var spoiler igjen så jeg sletter hele den posten, siden den egentlig ikke har noe i seg som alle vet fra før.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 meget bra episode ja, trolig den beste hittil, dog åpningsepisoden er vel den jeg husker best. Hvor mange episoder får vi før det blir pause? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vi får tre episoder til før det blir pause, og etter den pausen får vi ytterligere 5 episoder før sesongen er over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sesong 4 blir kuttet til 13 episoder Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Likesågreit. så får vi en ende på det.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hille: Det betyr ikke at det kommer flere episoder. Det betyr bare at vi får en pause, før sesong 5 kommer. NIrD: Er det fra podcasten du har denne informasjonen? Du husker vel ikke hvordan de konkluderte å løse dette problemet med mengde planlagt innhold og hvordan dette skulle fordeles? Skulle de siste episodene inneholde ekstra mye ting, eller ble de å vente med dette til sesong 5? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hille: Det betyr ikke at det kommer flere episoder. Det betyr bare at vi får en pause, før sesong 5 kommer. NIrD: Er det fra podcasten du har denne informasjonen? Du husker vel ikke hvordan de konkluderte å løse dette problemet med mengde planlagt innhold og hvordan dette skulle fordeles? Skulle de siste episodene inneholde ekstra mye ting, eller ble de å vente med dette til sesong 5? det vet jeg ikke, men en kamerat sa til meg at ABC hadde krevd 5 episoder til etter episode 8. de ble enige om at de ikke klarte 16 stk, men kunne presse det til 13. det er jo selvsagt streiken sin skyld.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 De har sagt at sesong 4 blir på 13 episoder. Det er 3 mindre enn det som var planlagt, men i følge Damon og Carlton så skal ikke dette gå utover seerne, og vi skal få så mange episoder vi har blitt lovet. De tar ut noen historier som opprinnelig skulle bli fortalt i løpet av sesong 4-episodene, og flytter de til sesong 5. Regner da med at sesong 5 blir 3 episoder lengre enn den egentlig skulle være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 De har sagt at sesong 4 blir på 13 episoder. Det er 3 mindre enn det som var planlagt, men i følge Damon og Carlton så skal ikke dette gå utover seerne, og vi skal få så mange episoder vi har blitt lovet. De tar ut noen historier som opprinnelig skulle bli fortalt i løpet av sesong 4-episodene, og flytter de til sesong 5. Regner da med at sesong 5 blir 3 episoder lengre enn den egentlig skulle være. det hadde vært knall, så sesong 5 blir 19 episdoer? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg skal ikke si noe sikkert, jeg har heller ingen konkret sikker kilde å vise til, men etter hva jeg har forstått av det jeg har lest og hørt rundt omkring, så blir det slik, ja. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 hva handler neste episode om? føler at det er Sawyer sin tur i rampelyset nå egentlig, lenge siden det var en episode der han hadde fokus.. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) hva handler neste episode om? føler at det er Sawyer sin tur i rampelyset nå egentlig, lenge siden det var en episode der han hadde fokus.. Neste episoden handler om : Flashbacks fra The Others sin camp. Vi får se flashbacks med flere av The Others som alt er døde. Med andre ord så får vi vite mer om The Others. Dessuten kommer en av The Others til Juliette i denne episoden, og forteller hvor resten av The Others er. Videre får vi se en mer ond side av Charlotte da hun slår ned Kate i løpet av episoden da Kate kommer fra The Barracks mot Jacks gang. Vi får ikke se noe til Sayid, Desmond og de andre på båten. Men vi får vite mer om hvem de tre rescue folkene er og hva de vil. Dessuten får vi dypere innsikt i hvem The Others er / var. Endret 4. mars 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 wow, den spoileren til Kjakan bør man virkelig ikke åpne. Jeg trodde det bare skulle stå hvem som skulle være i fokus i episoden, men jøss, fikk vite omtrent hele handlingen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Åpner aldri spoilere. Ser ikke engang trailere. Skjønner ikke at folk kan synes det er morro å vite hva som skjer videre. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg skjønner du mente det godt Kjakan, men jeg tror vi bør holde oss borte fra å poste slike skikkelige spoilere i episodetrådene. Henvis i stedet til spoilertråden, der kan det hagles inn med slikt helt fritt. Enig med CollectTheCheck i at man bør holde seg unna spoilere. Gleden ved å se en episode er etter min mening mye større jo mindre du vet hva som skjer på forhånd. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Enig med CollectTheCheck i at man bør holde seg unna spoilere. Gleden ved å se en episode er etter min mening mye større jo mindre du vet hva som skjer på forhånd. Samme her, blir mer "wow-effekt" om man ikke vet ting på forhånd, ergo bedre episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jepp, jeg har lagd spoilertråden for en grunn så bruk heller den hvis dere vil vite om de kommende episodene istede for å blande det inn i en tråd for de brukerne som ikke vil lese sånt stort sett som denne. Men det er jo uansett smak og behag om man vil lese spoilere CollectTheCheck, noen liker det ikke andre liker det. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 helt enig, den spoiler'n inneholdt altfor mye. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Men det er jo uansett smak og behag om man vil lese spoilere CollectTheCheck, noen liker det ikke andre liker det. Selvsagt, og folk kan lese så mye spoilere de bare vil for min del. Jeg bare klarer ikke å fatte at noen foretrekker å vite hva som skjer i hver eneste episode før de ser dem sjæl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå