TiNuSsS Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei, jeg er gutt på 17 år, og jeg lurer på om det er mulighet for og få sommerjobb i forsvaret. Jeg bor på Stjørdal, det er rett at med Værnes Er det noen som har tips? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Med tanke på at de har vernepliktige til å gjøre alle drittjobbene regner jeg med at det blir vanskelig. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Ja jo sant det. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er ikke så lett, siden du må som regel gjennom sikkerhetsklarering for å komme inn på begrenset område. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er ikke så lett, siden du må som regel gjennom sikkerhetsklarering for å komme inn på begrenset område. Nja, jeg fikk ikke klareringa mi i orden før et par uker etter at jeg ankom Haakonsvern, likevel slapp jeg jo inn. Er de sivile som jobber på Sjaluppen og velferden sikkerhetsklarert? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 De er sikkerhetsklarert skal jeg mene, ja. i alle fall de på Sjaluppen, nede på velferden er det jo 16 år gamle jenter fra idrettslag og greier. Det er ikke alle som er like rask, vi har et par inne som akkurat kom til Haakonsvern, ingen av dem er klarert enda. Lenke til kommentar
40mm Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei, jeg er gutt på 17 år, og jeg lurer på om det er mulighet for og få sommerjobb i forsvaret. Jeg bor på Stjørdal, det er rett at med Værnes Er det noen som har tips? Tror det beste av sommerjobb på Værnes vil være å jobbe i kantinen på veldferden. Men den har ikke noe militæret å gjøre Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Forsvaret trener ikke umyndige personer i stridsteknikk, så du kan nok uansett se langt etter militærtjeneste som sommerjobb, dersom det er det du er på jakt etter. Det finnes derimot som nevnt sikkert et par sivile jobber i Forsvaret som kan være aktuelle som sommerjobb, da kanskje hovedsaklig kantineansatt, men jeg vet ikke hvordan forsvarets behov på værnes er spesifikt. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Ok, takk for alle svarene Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hør med forsvarsbygg! gressklipping, forfallende vedlikeholdsarbeid etc. går det ann å jobbe med. Så flere unge gutter jobbe på HVUV i sommer da jeg var der. Endret 4. mars 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå