carl-kr. Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 hei! jeg er lei av at stereoen i bilen høres ut som en klokkeradio. må ha bass! til frontsett har jeg et Infinity Reference 6520CS Component System fra bilradio spesialsten. har ikke råd til noe voldsomme greier. hvordan får jeg det beste og billigste? kjøpe tom kasse med element utenom eller.Blaupunkt har noen "bygge selv" kasser ikea style.. jbl har en pakkeløsning som ser grei ut også. hva mener dere? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Si hvor mye du har lyst å bruke ReAudio, Hertz, Soundstream, Audison og UsAmps. Der er noe å se nærmere på Endret 28. februar 2008 av Defus Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Si hvor mye du har lyst å bruke 2000max Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Du kan ikke forvente mye kvalitet for den prisen, selv om du kanskje klarer å skaffe deg en lil wonder forsterker og en hertz sub for det. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Du kan ikke forvente mye kvalitet for den prisen, selv om du kanskje klarer å skaffe deg en lil wonder forsterker og en hertz sub for det. sjønner det.. tenkte da bare suben. skal alltids greie å skaffe en forsterker hos en kompis eller noe. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hm, om du skal ha subb til 2000, da ville jeg godt for en Resonant Engineering SE 12 tommer Hm, men det er mulig den koster litt mere, kanskje du har råd til å kjøpe to RE RE subber for 2000kr Hertz burde også ha en god del subber som kan passe for deg www.engenaudio.com er en grei kar å kontatkte og han fører begge merkene. www.installbay.no fører hertz www.morel.no fører ReAudio. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hm, om du skal ha subb til 2000, da ville jeg godt for en Resonant Engineering SE 12 tommer Hm, men det er mulig den koster litt mere, kanskje du har råd til å kjøpe to RE RE subber for 2000kr Hertz burde også ha en god del subber som kan passe for deg www.engenaudio.com er en grei kar å kontatkte og han fører begge merkene. www.installbay.no fører hertz www.morel.no fører ReAudio. sjekker ut linkene Endret 28. februar 2008 av carl-kr. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) var heldig å fikk en sub med kasse av min bror. den er på 800-1000w ikke helt sikker,skal hente den over helga. trenger jeg stor forsterker til denne?? Endret 28. februar 2008 av carl-kr. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 holder sikkert med en 600w forsterker.. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 holder sikkert med en 600w forsterker.. S.R bilradio har en SONY XM-SD14X til 990kr Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Thomas, nei, det holder aldri med 600 watt. (med mindre du kjøper noe av kvalitet, men jeg tror ikke det var det du mente.) Kjør alltid så mye watt inn i subbene som du kan. Sony holder du deg unna Jeg ramset opp en hel del merker der oppe, gå for de istede for sony. Endret 28. februar 2008 av Defus Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Thomas, nei, det holder aldri med 600 watt. (med mindre du kjøper noe av kvalitet, men jeg tror ikke det var det du mente.) Kjør alltid så mye watt inn i subbene som du kan. Sony holder du deg unna Jeg ramset opp en hel del merker der oppe, gå for de istede for sony. okey..lar sony ligge.. ute etter en sub forsterker til 1500-2000kr. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hvilke subber er det snakk i? Det er noen som snakker om en soundmagus til 1500 tror jeg, det er en monoblok på noen watt.. Den burde vel klare å sparke liv i de subbene. Engen har en Soundstream monoblok til 1800, men kan hende den blir litt svak til to subber.. Endret 28. februar 2008 av Defus Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har en digital monoblokk fra Alpine på 600w rms, den anbefaler jeg drar alt av subber jeg har prøvd opp til 1000w rms(ikke større subber).. Kosta meg 4100kr for over 6mnd siden, men tror prisen på den har gått opp nå! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Det er noen som snakker om en soundmagus til 1500 tror jeg, det er en monoblok på noen watt.. Den burde vel klare å sparke liv i de subbene. Engen har en Soundstream monoblok til 1800, men kan hende den blir litt svak til to subber.. jepp, var inne å så på den soundtreamen, så fin ut den det står at den funker bra til sub. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ja, soundstream er gode saker, men skulle likt å vist hvilke subber det var du skulle bruke. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Ja, soundstream er gode saker, men skulle likt å vist hvilke subber det var du skulle bruke. det er en stk 12" panasonic tror jeg. jeg fikk den gratis, så det er vell ikke noe bra greier. han jeg skulle få den av sa den sparka bra. der sparte jeg meg litt penger da, slik at jeg kan spare å kjøpe noe skikkelig Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Da tror jeg at den Lil wondern skal kunne sparke liv i dem, men vet ikke nok om panasonic til å si noe om hvor bra det blir. Skriv en melding til engen, han vet om det holder. Endret 28. februar 2008 av Defus Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Da tror jeg at den Lil wondern skal kunne sparke liv i dem, men vet ikke nok om panasonic til å si noe om hvor bra det blir. Skriv en melding til engen, han vet om det holder. skal gjøre det, tar kvelden nå jeg..zzz..zzz.zz skal skrive hva jeg ender opp med å kjøpe. takk for gode svar på tråden! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 tror jeg ender opp med å kjøpe en bass pakke på bilradiospesialisten.no en JBL pakke til 2190,- jeg tror pris vs ytelse er riktig balansert. er ingen lyd guru og interessen for stereo er heller laber, vil bare ha litt dunking baki bilen noen som har erfaring med pakken eller jbl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå