ErickH Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 hei alle sammen! Etter å ha fulgt med på forum i nesten to uker og fram og tilbake med all slags info kommer jeg fram til følgende løsning: Antec Nine Hundred sort miditower, Corsair Powersupply 550W Bulk, black, Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX, Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Seagate Barracuda 7200.11 500GB, XFX GeForce 8800GT 600M 512MB GDDR3, USB2 multikortleser 3.5" sort, Samsung DVD-brenner SH-S202H IDE Logitech Deluxe 250 Keyboard NO MS COA Label Windows MS Win Vista Home Premium Norsk MS MANUALS Win Vista Home Premium MS ROYALTY Vista Home Premium Samsung 22" LCD Syncmaster 226BW TCO99 Er dette bra? ennå litt usikker på GFU da jeg har hørt at den bråker litt! noe andre som har forslag til en GFU med omtrent samme ytelse men bråker litt mindre? Tusen tusen takk for all svar! Vil kjøpe snart! Hilsen Erick Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er jo en bra pc det der. Alt er jo relativt, så klart. Men den takler iallall det meste, både spill og programmer. GFU, eller er det PSU du mener? Kanskje det kan kalles GFU også, for alt jeg vet Lenke til kommentar
ErickH Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Det er jo en bra pc det der. Alt er jo relativt, så klart. Men den takler iallall det meste, både spill og programmer. GFU, eller er det PSU du mener? Kanskje det kan kalles GFU også, for alt jeg vet hei! meinte grafikkort! har du noe forslag til mer stillstående grafikkort? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 GPU = skjermkort GF 9 serien er vel på vei? Falt litt av der jeg. Uansett et godt skjermkort du har på listen. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 jeg vil på det sterkeste anbefale ati 3870... det har den store fordelen at den blåser den varme lufta ut bak (akkurat som 8800gts) istedetfor løsningen til billigkjøler'n som sitter på GT. den blåser 50grader luft inn i PC-en og gjør ting litt varmere inni der. men ellers er det et godt skjermkort du har valgt. bråker ikke i idle mode, men skrur du på et spill vil lydtrykket øke betraktelig (ikke at det plager så mange da, siden man som regel har på lyd når man spiller) Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg var inne på tanken om at det kanskje var GPU du tenkte på, men ble litt i tvil når du sa "en". En strømforsyning - et skjermkort, hehe. Vel, vel...nok snikk snakk. Som newman221 sier, så er 8800GTS et godt valg. Den bråker iallfall ikke, og ikke blir det varmt heller. Kjøpte det for litt siden og det sparker jo også godt ifra. Du kan bli litt skremt med det samme du skrur på pc`n, da starter vifta for fullt, men den stopper etter noen sekunder. Under spill merker du heller ikke noe støy. Bruk viftestyringen på RivaTuner og du får det akkurat som du vil. Jeg kjører den på ca 70% når jeg spiller Crysis, bråker lite og holder seg kjølig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå