GameFace Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei Disken sto koblet til som vanlig på nettverket. startet pc`n. fant den ikke, dro så ut strømkontakten å satt den inn igjen. da hører jeg en hakke lyd når den skal starte opp. kommer ikke noe lys på disken. skrur den ut å setter den i pc`n. ingen hakke lyd å det virker som den starter som normalt. bios finner den . men kommer ikke opp i min datamaskin. ligger i diskbehandling men der ser den tom ut. står ok Noen som har en løsning eller tips å komme med? kjedelig å miste såpass mye data.. var full Takk på forhånd Lenke til kommentar
baldron Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei Disken sto koblet til som vanlig på nettverket. startet pc`n. fant den ikke, dro så ut strømkontakten å satt den inn igjen. da hører jeg en hakke lyd når den skal starte opp. kommer ikke noe lys på disken. skrur den ut å setter den i pc`n. ingen hakke lyd å det virker som den starter som normalt. bios finner den . men kommer ikke opp i min datamaskin. ligger i diskbehandling men der ser den tom ut. står ok Noen som har en løsning eller tips å komme med? kjedelig å miste såpass mye data.. var full Takk på forhånd Noe av det samme skjedde nettopp med min My Book 500GB essential edition. Hadde slengt over alt jeg hadde på laptopen til den, fjerna det fra lapen, og så får jeg plutselig beskjed om at HDen ikke er formatert. :/ Utrolig bittert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå