oyvindhauge Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det hadde vært kult om det var mulig å lage seg en liste av spillene man venter på, men enda bedre også spillene man allerede har noe ala IMDBs MyMovies. Jeg tror også gamespot har noe lignende. Siden med slippdatoer er forholdsvis uoversiktlig og jeg gidder ikke lete etter spill der mange ganger. Det hadde vært kult om det var mulig å legge til spille til en personlig "wanted-liste" hvis jeg fant et spill jeg likte eller venter på. Den eneste muligheten jeg ser i dag er å legge til spillene i en handlevogn. Er det andre som har tanker om dette eller lignende ønsker? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 En annen ting som også burde ha vært mulig er rask karaktergivning (for innloggede) brukere også noe ala imdb. Dagens system med erfaringer er litt for lite responsivt siden erfaringer krever godkjenning og gjerne også en lang tekst. Dagens system bør beholdes, men kanskje man kan fjerne godkjenningskravet for innloggede brukere, samtidig som man i tillegg gjør det mulig å bare gi karakter (1 til 10) på spillet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Takk for innspill! Begge forslagene dine er ting vi har hatt på den lange utviklingslista vår lenge, og det blir lansert når det er ferdig :-) Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Flott! Får håpe dere har mulighet til implementere det så raskt som mulig. Gamer.no er per i dag veldig bra, men jeg tror siden kan bli enda bedre med mer brukermedvirkning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå