Phailure Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har en 600gb ekstern harddisk som jeg har brukt som "film/anime/serie" disk i cirka et år. Problemet er at disken er blitt skikkeli treg, da snakker jeg ikke om treg å starte opp å koble seg til. Men, det virker som at PC-en ikke takler USB'en lenger. Jeg kan starte opp filmer, men det hakker så ekstremt at det er umulig å se en film .. Jeg lurer på om det er noe med USB enehetene som trenger driver oppdatering eller noe? er ganske fortvilt, ettersom jeg har 500gb me pr0n, jeg mener filmer og serier lagret på den. =P Klarer heller ikke kjøre programmer som er inne på disken og det er umulig å laste over ting til min faste harddisk ettersom det stopper midt i overføringa eller rett i starten fordi den simpelten ikke vil røre seg. Det er absolutt noe galt, har testet med andre eksterne medie tools som feks flashpinner og de kan være like trege... Har ikke testet den eksterne harddisken i en anna pc, men det kan som sagt være USb portene mine som er bøøga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå