Kebab GUD Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ÆSJ nei, håper jeg virkelig ikke, men særiøst, har slengt dritt til kebab mannen før han liker jeg ikke, masse hyggelige folk i søppel, men kebaben ødelegger, btw, du spammer ikke. Kebab spammer!!! ingen som har skjønt det? ikke stikk fra søppel jannis... hater kebab her, hater han på irc. gidder ikke #hw.no på irc lenger med han lameren... huff... dette ble melankolsk, men får se hvodan det går. men til k-dog: du er LAME (ditt undertrykkete lille barn) snakk om å slite da .-.. les trådene jeg har svart på i det bildet ditt .. der vil du se at det ert Faen ma ikke spam! men hva faen har jeg gjort mot deg ? jag har aldri sagt et ord til deg . aldt sagt et ord OM deg .. så plutselig starter du en Flamings kampanje mot meg .. det er hva jeg kaller å slite Jensemann: hvorfor blander du deg opp i dette .... du vet jo faen ikke hva det handler om engang .. jeg har aldri anklaget Jannis-15 for spaming .. men han kommer (spesielt i gode gammle SO) med noen utrolige lame komentarer osv.. hvis dere synes jeg er ille mort Jannis så vet dere ikke begynelsen på "sagaen" engang... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 sagaen? det blir vel litt lættis å si men.... men skjønner faen ikke hvorfor u er så frekk mot den gutten. han har hjulpet meg mange ganger og hjulpet mange av mine andre venner mange ganger.. og det er det forumet er til ikke sant? hjelpe andre med problemer? drit i litt spamming. ingen er perfekte eler hva kebab? kanskje du syns du selv er det, men ALLE kommer en gang med noen dumme kommentarer... og btw jeg kjenner "sagaen" bedre enn du tror Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 sagaen? det blir vel litt lættis å si men.... men skjønner faen ikke hvorfor u er så frekk mot den gutten. han har hjulpet meg mange ganger og hjulpet mange av mine andre venner mange ganger.. og det er det forumet er til ikke sant? hjelpe andre med problemer? drit i litt spamming. ingen er perfekte eler hva kebab? kanskje du syns du selv er det, men ALLE kommer en gang med noen dumme kommentarer... og btw jeg kjenner "sagaen" bedre enn du tror njub av meg og dobbel-adde... for nok svi for den tipper jeg... jaja... som sagt, INGEN er perfekte.... utenom noen damer da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 du kjenner den bedre enn jeg trur??? la meg gjette .. Torsteinen ba deg komme for å "styrke" hans flaming.. dere er venner ikke sant? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Vi går i klasse jo og er gode venner, men det har ingenting med saken å gjøre... Og nei, han ba meg ikke skrive inn her, tvert i mot. Jeg la inn og nevnte det for han over MSN senere.. Han sa da at du sannsynligvis kom til å kommentere det... og jo. han hadde rett... litt lol Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg vil gjerne vri ut innvollene på alle fortisser som er idioter Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg vil gjerne vri ut innvollene på alle fortisser som er idioterOg det er....? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 det er alle fjortisser som oppfører seg som idioter. rettelse alle som oppfører seg som idiotiske fjortisser =) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jannis kom tilbake jeg har ikke planer om å dra ifra hw.no (enda), det er bare off topic delen jeg kommer til å holde meg unna. men hva skitt har jeg gjort mot deg ? jag har aldri sagt et ord til deg . aldt sagt et ord OM deg .. så plutselig starter du en Flamings kampanje mot meg .. det er hva jeg kaller å slite mensker har følelser over både seg selv og andre. ville du for eks. bare stått å sett på at dama di hadde blitt banket opp rett forran deg? eller ville du hoppet inn og prøvd å hjelpe henne selv om de som banket henne opp aldri hadde gjort _deg_ noe? hva er det du vil oppnå her i livet, å bare være slem/ekkel mot andre? jeg er 100% sikker på at også du har følelser, så du vet også helt sikkert hvordan det er å bare bli slengt dritt til over lang tid. så kan du være så slill å tenke litt over det før du skriver ting som kan såre andre? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Så du mener at du har blitt mobba ut av off topic eller? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Kan ikke alle bare venner? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Kan ikke alle bare venner? Jeg går for den :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg vet hvertfall at jeg har fått utallig mye hjelp av jannis og at jeg vil bli veldig skuffet hvis du dro. At du holder deg unna off-topic er forsåvidt greit bare du ikke drar for godt. Den nye pcn min ville ikke blitt den sammen uten jannis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 hvis jeg ikke tar feil så sa faktisk noe noe positivt om deg i gode gammle SO.... trur jeg.... Fan...jeg tar en :google: og ser om jeg finner no Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Stenges grunnet flamewar-tendenser. Husk retningslinjene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg