Torsteinen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 hvor er han?? har ikke sett han på evigheter.. har han flytta fra hw? ditcha søppel? savner han nesten.... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Kanskje han har gått over til OCshoots... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg tenkte akkurattt på det samme før i dag, har ikke sett jannis på lenge...Er det noen som kjenner han her på forumet? Jeg trur kansje han har funnet ut at pc er for kjipt, og at han kansje har fått trimsett til furian? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg tenkte akkurattt på det samme før i dag, har ikke sett jannis på lenge...Er det noen som kjenner han her på forumet? Jeg trur kansje han har funnet ut at pc er for kjipt, og at han kansje har fått trimsett til furian? hehe good one Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 LasrC siste melding var 3 feb, er også han på OCshoots... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 han ligger i en søpple konteiner en plass ... husker ikke hvor jag la han .. men men PS: dette er Jannis-15 sin siste post.. altså i går.. vi har mobbet han ut av off topic Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 LOL, men det er litt synd på han da, vi får ønsken tilbake Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 tipper jannis er regga med annet brukernavn jeg Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Savner du typen din Torsteinen? Kanskje jannis har gjort som 3PM.. regga seg med et nytt nick og skaffa seg et liv? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 tipper jannis er regga med annet brukernavn jeg kansje 3pm? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 ikke f@en!!! syns jannis er hyggelig jeg, men du derimot kan stikke til helvete din overlegne kebab jævel Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Tusen takk det var hygglig Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 hvor er han?? har ikke sett han på evigheter.. har han flytta fra hw? ditcha søppel? savner han nesten.... nei jeg har ikke flyttet, har bare ikke hatt så veldig lyst til å plage dere her i søppel (for det er vel bare det jeg gjør, om jeg har forstått dere rett). desuten tror jeg ikke det er så mye du vil savne ved meg, er jo bare en plagsom spammer som bare er i veien for andre hele tiden. vi har mobbet han ut av off topic du kan vel nesten si det sånn ja, fornøyd? Kanskje han har gått over til OCshoots... nei det har jeg ikke, jeg har som sakt bare prøvd å la dere i søppel få være i fred. ikke f@en!!! ta det med ro, har ikke planer om det. tipper jannis er regga med annet brukernavn jeg nei det er jeg ikke, jeg har Jannis-15 og Jannis-16, men det er bare Jannis-15 som jeg bruker. Savner du typen din Torsteinen? Kanskje jannis har gjort som 3PM.. regga seg med et nytt nick og skaffa seg et liv? Torstein er IKKE typen min! jeg er kanskje dum, men ikke homo! kansje 3pm? nix. bruker kun Jannis-15, men har også Jannis-16 på lager om jeg føler for å bytte. syns jannis er hyggelig jeg, men du derimot kan stikke til helvete din overlegne kebab jævel der tror jeg du mistet mye respekt fra de kule gutta i søppel, tror du er den første som faktisk har sakt noe posetivt om meg. håper du vet hva du gjør. men takk for støtten! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 hvis jeg ikke tar feil så sa faktisk noe noe positivt om deg i gode gammle SO.... trur jeg.... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Savner du typen din Torsteinen? Kanskje jannis har gjort som 3PM.. regga seg med et nytt nick og skaffa seg et liv? Torstein er IKKE typen min! jeg er kanskje dum, men ikke homo! ÆSJ nei, håper jeg virkelig ikke, men særiøst, har slengt dritt til kebab mannen før han liker jeg ikke, masse hyggelige folk i søppel, men kebaben ødelegger, btw, du spammer ikke. Kebab spammer!!! ingen som har skjønt det? ikke stikk fra søppel jannis... hater kebab her, hater han på irc. gidder ikke #hw.no på irc lenger med han lameren... huff... dette ble melankolsk, men får se hvodan det går. men til k-dog: du er LAME (ditt undertrykkete lille barn) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Eg har faktisk lagt merke til den idiotiske mobbingen for lenge siden. Har merket at det har kommet en del teite poster der det blir skrevet negativt om jannis. Som sagt så liker eg ikke mobbing og faktisk så har eg SKAM banket mobbere før. Men anyways det er skulle frem til er at hvis noen går deg på nervene så ignorer fyren. Dessuten kan folk forandre seg hvis du gir de en sjangse. Jannis klikket på meg en gang men eg bare dret i det og vips ikke noe ondt blod der. tror ignorering har med folk som har viljesterk. Alle er vel enige om at mobbing er for tappere. Takk Edit: ikke få meg til å flekke tenner! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hva faen er problemet ditt kebab-gud? so what om han spammer litt... hvis jeg ikke ser feil på den linken som torstein la ut så er det DU som er en spammer... skjerpings der ass.. har fått hjelp av JANNIS-15 flere ganger og han har vært problemløse for meg flere ganger... skjønner faen ikke problemet med å henge han ut az! syns du er en hyggelig kar jeg jannis!!! drit i kebab-guden... han skjønner FAEN ikke hvor latterlig han selv er.. jannis15, kom tilbake. du løser så mange problemer mvh SINT jensemann Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Btw ikke vitsi å angripe angriperen heller. La oss meditere dette og se oss selv Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 greit snowdog, skjønner poenget ditt, men blir irritert over folk som henger ut folk uten spesiell grunn... men sry hvis jeg ble for sur... men allikavel ass.. jannis kom tilbake mvh litt SINT jensemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg