jonni90 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei! Lurte egentlig bare på om noen kunne hjelpe meg med valg av headset til min ipod. det jeg ser etter: -forholdsvis store elementer -kraftig lyd -god bassgjengivning... -at ipod'en klarer og drive de greit. -Temmelig robust -skal se litt "tøfft" ut -Helst ikke ut med så allt for mye $$$ (max 6 - 700kr) Jeg har egentlig en liten forkjærlighet til skullcandy. Ikke skyt meg, men liker at det skal se litt anderledes og tøfft ut, og ikke som et helt ordinert headsett. Har for tiden et skullcandy TI black, som jeg egentlig er ganske fornøyd med, men så har det seg slik at jeg har presetert og knekke festet til det ene elementet + knekke det andre sånn halveis. (har kanskje litt med at jeg strammer det veldig for og få en bedre opplevelse fra bassen ) Har kikket litt på skullcandy HESH black\red (testet forleden et HESH pink, og satt igjen men et positivt inntrykk) Bare og poste linker og komme med ideer\erfaringer både på skullcandy headsettene og andre headsett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 hadde tenkt å si sennheiser hd555, men når jeg så "skal se tøft ut" tror jeg jeg melder meg ut av den tråden her Lenke til kommentar
jonni90 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 la meg heller si, så lenge det har ørlite design i seg, litt farger skader ikke og at det skal se litt robust ut da... store krav muligens men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå