Gå til innhold

Jeg er helt "LOST"

Norfra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg hat lest så er grafikken fin, men animasjonene, utseendet på personene og lipsyncen fucked. Historien passer inn med sesong 1 og 2, og er derfor ikke akkurat veldig utfyllende.

Jeg kjøper ikke spillet.

Lenke til kommentar

Jeg leste omtalen hos ign, og i følge dem er det svært få av skuespillerne som gir stemmer i spillet. Dessuten er spillet visstnok kjedelig ("You get to fire your gun twice, so there's that.") Jeg gikk lei Lost tidlig i sesong to (men så mestparten av sesong tre og føste episode i sesong fire), men selv om jeg hadde vært fan ville jeg vært skeptisk når det får så dårlig kritikk så mange steder og i alle fall prøvd en demo først. Men for all del, det er dine penger. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

altså vill du skyte kan du spille COD4

synes våpen og skyting kunne blitt tatt helt ut av spillet..

det med skuespillerne ikke er "ekte" var skuffende..

noen av dem er med men ikke alle.

hvorfor? det er jo et offisilet spill

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

link

At its core, Via Domus is just a bare bones, basic adventure game. And while there’s nothing really wrong with that, there’s not enough right with it either.

All of the sets from the show have been faithfully recreated. The actors on the other hand run the spectrum between really good and really bad.

Many of the cast chose not to voice their characters, and it sticks out like a sore thumb in many characters’ cases.

As interesting as the story is, after about ten hours, it’s all over but the reruns.

A great story ties together all things Lost, and the flashbacks are unique, but essentially it’s nothing that we haven’t played before.

Lenke til kommentar

Noen av skuespilerne er med, men ikke Jack, Kate, Locke eller Sawyer. Er ikke disse liksom de fire viktigste? ;)

Jeg sier selvsagt ikke at dette er et dårlig spill, bare at jeg er svært skeptisk til spill basert på filmer eller tv-serien i utgangspunktet (Desperate Housewives? Hihi), og gikk lei Lost allerede i sesong 2 da de begynte å miste fokus på alt det jeg likte fra første sesong. Hva kom for eksempel den isbjørnen de fant i første seong fra, og hva drepte den piloten i første episode? Fra sesong to har de visst "glemt" alt det der og baserer alt på The Others. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Noen av skuespilerne er med, men ikke Jack, Kate, Locke eller Sawyer. Er ikke disse liksom de fire viktigste? ;)

Jeg sier selvsagt ikke at dette er et dårlig spill, bare at jeg er svært skeptisk til spill basert på filmer eller tv-serien i utgangspunktet (Desperate Housewives? Hihi), og gikk lei Lost allerede i sesong 2 da de begynte å miste fokus på alt det jeg likte fra første sesong. Hva kom for eksempel den isbjørnen de fant i første seong fra, og hva drepte den piloten i første episode? Fra sesong to har de visst "glemt" alt det der og baserer alt på The Others. ;)

tolmodighet er en dyd... de har nok ikke glemt det...

Lenke til kommentar

Det kommer, i en av episodene i sesong 4 får man se tilbakeblikk fra en av de som kom fra det skipet Naomi også var på, som finner fossiler av en isbjørn og Dharma-logoen i Tunisia tror jeg det var. Så isbjørn saken er ikke glemt ;)

Locke har også spurt Ben hva "Skyggen" var, men han sier forsatt han ikke vet. Men det kommer nok også.

Lenke til kommentar

Uhm.. Alle de personene er med i spillet ;p Hurley og Charlie er også med + en hel del til! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Uhm.. Alle de personene er med i spillet ;p Hurley og Charlie er også med + en hel del til! :)

ja men de har ikke stemmene sine i spillet

Lenke til kommentar

Nettopp. Det er bare skuespillerne som spiller Mikhail, Tom, Ben, Desmond, Sun og Claire som har bidratt med stemmene til de karakterne ifra serien.

Jeg må egentlig si at spillet er noen av de beste spilla basert på en tv-serie eller film, men det alikevel ikke noe særlig bra spill. Ja, det er en god historie i spillet og du har Lost-feeling hele tida. Er du Lost-fan så kjøper du spillet bare av de grunnene, hvis ikke så kommer du til å hate spillet garantert.

Jeg ville egentlig ha gitt spillet 7/10 på grunn av jeg er Lost-fan, men hvis jeg hadde vært en seriøs anmelder ville jeg nok ha endt opp på enten 5/10 eller en svak 6/10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...