Norfra Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Sitter litt på gjerdet ang. kjøp av Lost, spillet ser bra ut men kunne tenkt meg å høre noen tilbakemeldinger fra noen som har spilt det. Hvordan er det, spillbarhet, hvordan føles kontrollen, grafikk m.m. Burde jeg kjøpe det til PS3 eller X360? Mvh Norfra Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Tørr nesten å vedde på at dette spillet er bedre på 360, men jeg veit ingen ting om hvor bra gameplayet er- Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvorfor er spillet så billigt? Her nede i Danmark koster det 349,- danske kroner. Da blir jeg merkelig nok skeptisk, når et helt nytt spill ikke koster sine sedvanlige rundt 500-lappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 det koster 349 i norge også... mulig fordi det er et offisielt spill, så de har mye finansieringer. men det kan også være fordi det er et veldig kort spill. som rett og slett ikke er verdt 500kr. spillet er helt greit til 350kr, og burde spilles hvis du er en fan av LOST. hadde spillet kostet 500kr ville jeg ikke ha kjøpt det. hvis du kan... lån det av en kamerat.. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ifølge Neogaf er spillet drittdårlig og full av bugs... Vent på anmeldelser sier nå jeg. Ett surfergirl-rykte gikk også ut på at spillet såvidt slapp igjennom Sony's kvalitetskontroll, hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 ja spillet er litt amatør-ish, men kom ikke over noe bøgs når jeg spilte.. grunden som gjør denne titele verdt å spille er story og fordi det er Lost... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor skulle det være bedre på X360? Tørr nesten å vedde på at dette spillet er bedre på 360, men jeg veit ingen ting om hvor bra gameplayet er- Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor skulle det være bedre på X360? Tørr nesten å vedde på at dette spillet er bedre på 360, men jeg veit ingen ting om hvor bra gameplayet er- Fordi de fleste multiplattfromspill er bedre på 360 kanskje? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor skulle det være bedre på X360? Tørr nesten å vedde på at dette spillet er bedre på 360, men jeg veit ingen ting om hvor bra gameplayet er- Trolling, vare la det ligge. (Jeg leste at man ikke skal mate trollene) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hm, var inne på siden til spillet nå og så en trailer, og syns da ikke spillet ser så alt for dårlig ut. Noen som har prøvd det og kan si litt om hvor langt det er, eller hvor bra det faktisk er? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Føler at dette e et spill man enten liker eller ikkje. sett mange bra anmeldelser(selv om sidene ikkje var så kjente) og mange dårlige. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er du fan av LOST, vil du helt sikkert synest spillet er alt fra OK til supert Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er ganske stor fan av lost, så spillet kommer nok i min hylle Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Anmeldelse hos Eurogamer: 7/10 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tre innlegg med krangling/spydigheter er fjernet. Jeg minner om retninglsinjene #1. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg plukket opp spillet i dag etter skolen. 399 var en så fin pris at jeg ikke klarte å la være Er en meget stor fan av serien, så det blir spennende å se hvor mye de har holdt seg til historien osv. Gleder meg til å prøve. Omtale kommer når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Personlig likte jeg spillet, interessant at man kan gå rundt i the hatch osv, endelig få sett hva som er bak hvert hjørne osv! Noe jeg ikke likte var lengden på spillet, jeg pløyde meg igjennom dette gamet på 4-5 timer (inkl pissepauser ol), fikk forsåvidt 875 achievement points uten noe som helst problem, kan lett ta de resterende uten noe problem for "achievement whores". Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 hvor langt inn i serien kommer man via spillet? lenger enn sesong 2? Hakke sett sesong 3 enda så ikke så lyst til å kjøpe det om det går utover opplevesen av lost serien =) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hvor langt inn i serien kommer man via spillet? lenger enn sesong 2? Hakke sett sesong 3 enda så ikke så lyst til å kjøpe det om det går utover opplevesen av lost serien =) Skal visst være sesong 1 og 2, men du kan gå til steder som er i sesong 3 også, visst nok. Det sier meg lite, da jeg aldri har sett en eneset episode av den derre derre serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå