TheInfamous Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei! Trenger info om fjerning av plombering(er) på ATV. Nærmere bestemt Arctic Cat DVX 400. Men annen info om fjerning, på andre ATV'er eller lignende (moped etc.) tas også imot. Wiren til forgasser? eller noe sånt. Skive som hindrer luftmengde? PS! Med dette er ikke noe gjort, eller SKAL gjøres. Info, og prat bør vel være lov? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 siden dette er et emne vi kan diskutere sånne ting i, lurte jeg litt på om det er lovlig med trim veiv, den gir jo ikke bedre effekt? er det ikke bare at den tåler mer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 hvordan skal de sjekke det? splitte motoren? tror ikke det nei. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Er det plombe 400cc da? Men mulig det sitter noe i innsug.. Tviler på at det er noe i eksos men kan jo sjekke det og.. Mulig du får noe effekt av å skifte til forgasser..? @Svampebob: Trimveiv vil jeg tro er lov, de får uansett ikke sjekka det. Men hva skal du med trimveiv hvis du har originalsylinder? Endret 29. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 kjenner en med 700 atv, han kjøpte effekt anlegg og den går i 100 Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Er det plombe 400cc da? Men mulig det sitter noe i innsug.. Tviler på at det er noe i eksos men kan jo sjekke det og..Mulig du får noe effekt av å skifte til forgasser..? @Svampebob: Trimveiv vil jeg tro er lov, de får uansett ikke sjekka det. Men hva skal du med trimveiv hvis du har originalsylinder? har fått tilbud på en furia med trimveiv på, følger med trim sylinder da, så er jo bare å sette på. Men har liksom ikke så lyst på en bot heller da, vis jeg kjører uten om trim sylinder, har heller ikke lyst på bot med sylinder da Endret 29. februar 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 lag din egen post svampebob Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Har funnet ut at det mest sannsynlig ligger i eksospotta, restriktor og katalysator. Er en skrue(plombering) på styret som hindrer full vandring på gassen. Men er visst ikke noe i forgasser, og eller innsug... Endret 29. februar 2008 av Infamou5 Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Noen som har erfaring med ATV og plomberinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå