Gå til innhold

Light scribe brenner på laptopen, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte en HP laptop i fjor høst. Fortsatt veldig veldig bra :).

Det fulgte med en Light scribe dvd brenner på den og medfølgene installert vista. Jeg kjører dual boot med Windows Xp og Vista.

Jeg har sett litt på lightscribe og trodde virkelig det ikke hadde kommet til norge enda med disse platene. Jeg leste også et sted at lightscribe bare blir svart hvit. Men kan noen da forklare til meg hvordan det har seg at de selger disse platene?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346490 <---- Verbatim 16x DVD-R LightScribe Color 5-pack Slimcase

Jeg lurer også på hvilket program jeg bruker til å tegne eller importere inn bilder som skal brennes på light scribe platen. Følgte det kanskje med program installert i Vista? Om så hva heter det?

Håper at dere kan svare,

Takker på forhånd

Gamerman :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

I og med at det er 5-pack og Komplett nevner 5 farger: Blå, gul, rød, grønn, oransje, så vil jeg anta at det følger med 5 CD-er med 5 forskjellige farger og at når du da bruker lightscribe så blir det svart skrift/motiv med farget bakgrunn.

Virker som det mest logiske.

Edit: Til brenning vil jeg anbefale Nero, og siden du har kjøpt en ferdigPC bør det følge med noe program for dette.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...