RedRocK Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei. Jeg har et problem... Nemmlig at jeg ofte glemmer når jeg har prøver, lekser, må levere oppgaver og ting som det. Derfor lurte jeg på om det er noen som vet om det finnes et enkelt program der en kan skrive inn små notater en må huske på. Et enkelt program som ligger liksom litt i bakgrunnen av Windows. Ikke noe store greier som bruker masse prossesser osv. Et eks. på hva jeg er på jakt etter: Jeg skriver inn "Husk prøve 6. mars". Deretter kan jeg legge inn når programmet skal minne meg på dette. For eks. at det skal komme opp på dataskjermen 5.mars: "Husk prøve 6.mars". Takker for alle svar Lenke til kommentar
epqr Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) du kan jo prøve google desktop eller yahoo widgets, garantert en notatwidget du kan skaffe til begge de to Endret 28. februar 2008 av epqr Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=512098 Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Tusen takk for flotte svar Lenke til kommentar
jH- Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Rainlendar er en liten kalenderapplikasjon som jeg har hørt veldig mye positivt om (har ikke prøvd det selv enda). Den har alt det du trenger, og litt til. Den kan også modifiseres til et utseende som du kanskje liker bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå