SRD Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har ikke fulgt med på kamera- og utstyrslanseringer på lenge, men er det sansynlig at det blir lansert noe på Cebit? Er det eventuelt noen som har hørt noen rykter? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har ikke fulgt med på kamera- og utstyrslanseringer på lenge, men er det sansynlig at det blir lansert noe på Cebit? Er det eventuelt noen som har hørt noen rykter? Cebit pleier å være laber på foto - ikke eksisterende faktisk. Tom Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Derimot KLINES det til under sommerol, skal du se Siden jeg er opptatt av Nikon leiern tror jeg vi ser mye fastoptikk i AF-S utgave En 780 grams AF-S 10-300mm f/1.2 VR II til under 10k hadde heller ikke vært noe å forakte Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Derimot KLINES det til under sommerol, skal du se Siden jeg er opptatt av Nikon leiern tror jeg vi ser mye fastoptikk i AF-S utgave En 780 grams AF-S 10-300mm f/1.2 VR II til under 10k hadde heller ikke vært noe å forakte Har du også hørt det ryktet? Jeg hørte det av en liten fugl med gode kontakter. Jeg trodde det var tull, men siden du også har hørt om det, så må det være noe i det. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 En 780 grams AF-S 10-300mm f/1.2 VR II til under 10k hadde heller ikke vært noe å forakte Hvis du vil, kan jeg lage en til deg? Men optikken vil tilsvare bunnen av cola-flasker (skal spandere på glassflasker da!), og du vil få 15-20 slike elementer. Er det greit? ;-) Lenke til kommentar
SRD Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Derimot KLINES det til under sommerol, skal du se Siden jeg er opptatt av Nikon leiern tror jeg vi ser mye fastoptikk i AF-S utgave En 780 grams AF-S 10-300mm f/1.2 VR II til under 10k hadde heller ikke vært noe å forakte Det er i Nikon leiren jeg også hører til Da er det vel bare å vente de 161 dagen som er igjen da:P Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå