Gå til innhold

T68i, displayproblemer

vfjelde

Anbefalte innlegg

Noen som har kjennskap til displayproblemer på T68i?

Min konket ut her om dagen, displayet delte seg i to, dødt nede og liv oppe. Verkstedet mener selvfølgelig at jeg har mistet den e.l. Jeg vet at det ikke har skjedd. De mente da at hvis mobilen lå i lomma og jeg dunket litt borti en annen person kunne displayet knekke. Møkkatelefon!!

Noen som har vært borti noe av det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lenge har du hatt telefonen? I garantitiden er det verkstedet/forhandleren som har bevisbyrden i slike saker. Dvs at det er de som må bevise at du selv har ødelagt den, det motsatte vil være dersom det er du som må bevise at det er en garantisak. Hvis du ikke har mistet den i bakken ville jeg ikke gitt meg på det, ofte kan det lønne seg og oppsøke butikken på den tiden det er mest kunder i lokalet. :wink:

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har mistet den i bakken ville jeg ikke gitt meg på det, ofte kan det lønne seg og oppsøke butikken på den tiden det er mest kunder i lokalet. :wink:

Ja, la butikken få skylda som alltid!

Er veldig typisk det. Alltid butikken som får skylden selv om det er fattige Sont Ericsson eller Nokia (m.fl.) som har grunnen til skaden.

Til deg som har problemet.

Send inn telefonen flere ganger og push på med det samme.

Og det er veldig typisk at det verksteder sier det er brukerens feil, men mener å huske at etter tre/fire ganger har du krav på ny telefon eller erstatningsvare.

Lenke til kommentar

Ja, la butikken få skylda som alltid!

Er veldig typisk det. Alltid butikken som får skylden selv om det er fattige Sont Ericsson eller Nokia (m.fl.) som har grunnen til skaden.

Jeg sa ikke at det er butikken som har skylda, men det er faktisk butikken som har ansvaret dersom noe skulle skje med telefonen og det er en garantisak. Så å gå til butikken og klage synes jeg ikke er spesielt galt, nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...